2777
2789

ازدواج کنه عکس العملتون چیه

لطفا صادقانه جواب بدین



و کسی رو دیدین توی اطرافیان با این شرایط ازدواج کنن ؟ خوشبخت شدن؟

توکل به خدا...ی صلوات مهمونم میکنی؟ خیلی محتاجم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب اگر خانوم خوبی باشه 

یعنی اهل خیانت نباشه 

چرا که نه 

حق انتخاب داره 

بعله دختر همسایمون   خوبه زندگیش .

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 

حسش زیاد جالب نیست.ولی حس من به خودم مربوطه اونی‌که حسش خوبه دلش میخواد داره ازدواج میکنه.مطلقه بودنم که گناه نیست

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
ندارم خب برای همین فکری درباره اش نکردم  ولی خب اگر دختر خوبی باشه چه ایرادی داره

اگر برادر داشتی اینو نمی گفتی😂

مرد درخواست نده😡هیشکی درخواست دوستی نده😒😒😒نه زن نه مرد🙄🙄🙄

داشتیم و خوشبخت شدن ب نظر من طلاق گرفتن ننگ و جرم نیس چون ماها فقط شنیدیم فلانی طلاق گرفته جزییاتشو نمیدونیم ک چرا و مقصر چی بوده حتی شاید مقصر کسی نبوده فقط تفاهم نبوده و دوتاشون ادم خوبی بودن و هستن 

۲۰۲۰ هستیم و هنوز ب طلاق ب چشم یه کار بد و ناجور نگاه میکنیم 

شورشو در بیارین شورمو در میارم😐خطاب اونایی که ساقیشون جنس بد میده دستشون داستان تخیلی میگن😐بای 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش