2777
2789
عنوان

من ریحانه ام ..😔با زندگی کوتاه و تلخ💔! داستان

| مشاهده متن کامل بحث + 609869 بازدید | 2650 پست

خيلي زشته ك فقط اومديد عكس ببينيد بريد!!!!!!

واقعا ادم ب فهمتون شك ميكنه

چطور روتون ميشه تو اين شرايط ك بيچاره داغونه ازش عكس بخوايد؟؟؟انتظار داريد هزار بار عكس بذاره براتون؟؟ خجالت بكشيد انقد عكسشو نخوايد!!!!!!!!با منم بحث نكنيد چون جوابي نميدم

شعور# عقل#   

ي عده هم ك اينجارو كردن چاله ميدون انقد دعوا ميكنن تا تاپيك مردم بتركه...!!!

فعلا حرفي ندارم  ببينم بعدا چي ميشه حالا  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا به هم می‌پرید؟؟؟؟؟؟ اگه خود اسی نخواست جواب هیچ کدوم از درخواست عکس وسولارو نمیده تامام اه

یا راهی خواهم ساخت یاساخی راهم آخ😐✌️۹9/9/۹(این تاریخ بهترین اتفاق زندگیم میوفته من ایمان دارم)                      گرطبیبانه بیایی برسربالینم،به دوعالم ندهم لذت بیماری را💞.       بالاخره من هم روزی خواهم رفت و کلید خانه را زیر هیچ گلدانی نخواهم گذاشت 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

خدا صبرت بده گلم من واقعا اشکم در اومد

تاریخ انقضات تموم شده واسه همینه از Callتبدیل شدی به Missed Call  خب خب میخوام یه یادی کنیم از کسایی ک کنار ما بودن و الان کنار ما بودن ارزشونه  ببین معرفت خدایی هنوزم یه یادی ازت میکنم . ببین من یه بار بهت گفتم ن هنوزم جوابم همونه واقعا یه ادم تا چه قدر میتونه نامرد باشه بلاک کردنت از همه جا کافی نبود اومدی اینجا هه اسکار سمچ ترین فرد میرسه به تو ببین من باهاش دعوا کنم .قهر کنم و ... هیچ وقت از عشقم بهش کم نمیشه اینو تو سرت فرو کن شاید عقلی پیدا شد متوجه حرفم شدی یکم ادم حسابت کردم دور برندارتت اون کسی هم ک فرستاد اینجا بهش بگو عقده ای جای دیگه این ذات کثیفت نشون بده سرم درد میکنه حوصله بحث ندارم فقط میخوام بخوابم دیگه تمامش کن

تو رو خدا خیلی مراقب باشید ویلاهای استخردار حتی حوض ، دریاچه مصنوعی اب شوخی نداره، اینجا میگم بدونید اگه خواستیدکسی نجات بدید حتی نزدیکترین کستون هم بود نباید با شنا دست خالی برید سمتش ، چوبی طنابی چیزی پیدا کنید برید که طرف بگیره چون اون فرد در حال غرق شدن چیزی متوجه نمیشه فقط دست میندازه هر چی هست بکشه بیاد بالا ، خیلی شده برادر رفته کمک برادر همه با هم غرق شدن ، نزدیک دریا یا استخر ویلا میگیرید درها رو قفل کنید بچها بی دلیل پا میشن میرن سمت دریا و استخر ، اون بیمارستان نور بدترین بیمارستان دنیاست ما هم عزیز اونجا از دست دادیم که تصادف کرده بود خودش زنگ زد من تصادف کردم ما تو راه بودیم رسیدیم گفتن تموم کرده ، کادر درمان مزخرف دارن بتبد گل بگیرن امکانات این مملکتو 

هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست 
خيلي زشته ك فقط اومديد عكس ببينيد بريد!!!!!! واقعا ادم ب فهمتون شك ميكنه چطور روتون ميشه تو اين شر ...

دقيقا

مهربونا واسم دعا ميكنيد دخترم سالم و صالح و باهوش و زيبا باشه😍😍😍😍 خدا انشاالله دامن همه منتظرا رو سبز كنه❤️❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز