2789
عنوان

زرشک کوهی+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 6681 بازدید | 173 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زرشک سیاه اینجوریه الان ۹۰۰ ارزون شده

مرسی عزیزم

 فکر کنم زرشکی که شما مبخرید زرشک‌کوهی کرمانشاهه ک بی دونه هست و زرشک ما زرشک کوهی شاهرود هست که دونه داره و کیلو ۵۰تومنه

گر نگهدار من آن است که من میدانم🌹شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد⚘⚘تمشک عزیزمن میدونم که خدا حفظت میکنه برام😚 

منم چیدم می تونی خشک کنی بعدا تو چایی بریزی یا نیم ساعت با کمی آب رو گاز بزاری بعد آبکش کنی له کنی و تو یه ظرف جدا رو تفاله ها چند بار آب بریزی من آب تفاله ها رو الان شربت کردم بقیه رو هم تو ظرف های متعدد مثلا لیوان یه بار مصرف تو فریزر گذاشتم بعدا با شکر شربت می کنم تو نت هم زده گفته می تونی خیس کنی و شربت کنی که خاصیتش با پختن نره، زرشک قاعده آوره و می تونه در بارداری باعث سقط بشه برای چربی و فشار خون خوبه می تونی هم خشک کنی هروقت خواستی کمی رو خیس کنی برای شربت یا دمنوش

چطوره بفرستی برا من؟     من باید لاغر شم    

قابلتونو نداره عزیزم

آدرس بده بفرستم❤

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
منم چیدم می تونی خشک کنی بعدا تو چایی بریزی یا نیم ساعت با کمی آب رو گاز بزاری بعد آبکش کنی له کنی و ...

واقعاااا باعث سقط‌میشه؟؟؟؟

وااایییی خدا مرگم بده من دوسه روز همینطوری پشت سرهم میخوردم کلی😥

خداروشکر خونریزی و لکه بینی چیزی نداشتم بازم امکان داره مشکلی پیش بیاد؟؟؟؟

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
مرسی عزیزم  فکر کنم زرشکی که شما مبخرید زرشک‌کوهی کرمانشاهه ک بی دونه هست و زرشک ما زرشک کوهی ...

عزیزم شما هم شاهرودی؟

منم از این زرشکا جمع کردم شما چی درست کردی باهاشون؟

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
واقعاااا باعث سقط‌میشه؟؟؟؟ وااایییی خدا مرگم بده من دوسه روز همینطوری پشت سرهم میخوردم کلی😥 خدارو ...

نه عزیزم نگرانی بدتره اگه بارداری دیگه نخور اگه لکه بینی نداری که مشکلی نیست

نه عزیزم نگرانی بدتره اگه بارداری دیگه نخور اگه لکه بینی نداری که مشکلی نیست

هر دفعه میخوردم تو کمرم یه جور حسی داشتم مثل پریودی یکم شک کردم اما بیخیال شدم تا اینکه شما گفتین 

نه لکه بینی که ندارم خداروشکر

۵ماهم داره کامل میشه بازم ایراد داره یا مثل خیلی چیزای دیگه فقط برا سه ماهه اوله؟

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
هر دفعه میخوردم تو کمرم یه جور حسی داشتم مثل پریودی یکم شک کردم اما بیخیال شدم تا اینکه شما گفتین&nb ...

مگه نمی گی کمرم درد می گرفت نخور تا آخر بارداری خطرناکه عزیزم من هروقت پریودم عقب میوفته می خورم 

مگه نمی گی کمرم درد می گرفت نخور تا آخر بارداری خطرناکه عزیزم من هروقت پریودم عقب میوفته می خورم&nbs ...

آهان باشه مرسی که گفتی بخدا نمیدونستم❤🌹

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792