2789
عنوان

زرشک کوهی+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 6681 بازدید | 173 پست
برو جمعشون کن🤕🤕🤕🤕 کجاس خودم بیام 😂😂

کوه های نزدیک شهرمون رفتیم خیلییییی داشت من دیوونه یکم جمع کردم نمیدونستم قیمتیه که😂😂😂😂

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سایت درست شد عکس بذار منم تگ کن منم تو خونه داریم یکم  سایت درست شه میزارم

باشه عزیزم حتما 

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
مال کدوم شهرین؟؟؟

شاهرود 

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
وسطشون دون داره؟ مارب درست میکنیم مثل رب انار

آره دون داره 

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
عه پس چرا کلی بود ما جمع نکردیم من اندازه یک کاسه بزرگ جمع کردم اونم که همینطوری بخورم 😂😂😂 حتما ...

بروجمع کن  بیارخونه بشوربریزتوقابلمه داغ شدن  بهم بزن  بیارشون پایین بمالشون باصافی صاف کن ازتوری ردکن ابش بجچوشون مثل رب انارمصرف کن ماحتی باهاش شربت درست میکنیم خواستی عکس ربشون میزارم

بالاخره آپلود شد

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
بروجمع کن  بیارخونه بشوربریزتوقابلمه داغ شدن  بهم بزن  بیارشون پایین بمالشون باصافی ص ...

آره عزیزم بزار ببینم

مرسی

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
اگه دون انار خشک شده هم داری روی هم رفته یه قاشق بریز تو یه لیوان و اب جوش بریز روش ده دیقه بعد بخور ...

واقعا ممنونم دوستم 😘😍

  منم آیفون دارم  ولی عمومیه😄 فقط یه مشکل داره وقتی میخوام عکس بگیرم دکمه اش میزنم در حیاط باز میشه 😅 داداشم میگه تو  ضعیفی😒خان داداش تو فقط کافیه وقتی قفل گوشیم بازه ازم بگیری  همچین ازت بگیرم ک کرک پرت بریزه 😉 حالا توی ک امدی امضام رو خوندی ریپلایم کن بگو لایک ب امضات بعد یکی بعدیت میاد امضام رو میخونه  و این میشه ک منو تو یه ملت رو😝 رو اسکول کردیم 😜

واایییی دهنمممممم😋😋😋

حتما امتحان میکنم ببینم چجوری میشه

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792