2777
2789
شوهرم باید چه دکتری بره؟ من نمیدونم درست دقت نکردم چون واسه شوهرم رو ندیدم

احتمالاایشونم داره. وکتر داخلی بره معاینه کنن ارجاع میدن برادرمان. شوهرمنم داشت اون نسوزند داروداد یه داروی اسیدی که میزد روی زگیل وکم کم پودرشدزگیل وناپدید خدارووووشکر

مردم این زمانه بره راباگرگ میخورند، گریه راباچوپان می کنند!!!!!
دکترزنان نبودمگه؟؟ اوناتشخیص میدن اگه باشه.

دکتر متخصص زنان بود خیلی هم معروف

نمی تونم اینجا بگم ولی خدا خودش میدونه من دلم چی میخاد انشاالله تا این تاریخ به بهترین شکل ممکن و به صلاحم انجام شده باشه الهی امین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از کجا گرفتی؟؟؟ چطور میگن 99درصد از رابطه نامشروع راسته؟؟؟ 

من از همسرم گرفتم بهش کامل اعتماد دارم اون بیچاره بخاطر کارش همیشه تو مسافرت بود از دسشویی عمومی گرفته بود دکترمم تایید کرد که از اونجا میتونه بگیره خودمم به این سن رسیدم با هیچ مرد نا محرمی در ارتباط نبودم وخیلی مقیدم حالا شانس ما این بوده ولی تا کسی میشنوه عنگ رابطه نامشروع میزنن

درمان داره؟چیکار کنم😔

عزیزم من زگیل نزدم فقط ویروسش دارم ولی اطلاعاتم زیاده اگ داخل واژن زگیل دارید برید دکتر زنان براتون بسوزونه یا فریز کنه وتست اچ پی وی وتست پاپ اسمیر بگیره تا نوع ویروس مشخص شه تا بفهمید به نوع خطرناکش مبتلایید خدایی نکرده یا نوع کم خطر بعدش تنها راه اینه هر ۶ماه تست پاپ اسمیر بدید تا خدایی نکرده هر گونه تغییر سلولی دهانه رحم زود تشخیص داده بشه البته خود زگیل با فریز از بین میره ولی ویروسش تو بدن میمونه که با تقویت سیستم ایمنی میتونید ویروسشم دفع کنید حالا تقویت سیستم ایمنی چجوریه خوردن انواع داروها ومکمل ها  میوه ها وسبزیجات داروهایی که سیستم ایمنی تقویت میکنه قرص پاورفیت هست که ۶ماه باید بخورید قرص ایمونس قرص زینک پلاس ویتامین سی .واکسن گارداسیل یا همون واکسن زگیل تناسلی هم میتونید تزریق کنید

اهسته دختر جان کسی چیزی نگفت ک😕

بخاطر اینک کسی چیزی گفت نگفتم آخه تو خیلی از تاپیکا دیدم که نگاه خانوما بده.

همین الان برید نگاه کنید همین تاپیک یکی از من پرسید شما چطور گفتید راسته که میگن از رابطه نامشروع میگرن؟

این یعنی قضاوت این یعنی سوال بیجا والا بخدا من تا الان با نامحرم هم کلام به نیت بد نشدم حتی دوران مجردیم یه دوست پسر نداشتم وقتی اینجوری به آدم میگن حتی با اینک مجازی اینجا ولی ناراحت میشیم بخدا اینم یه مریضی هر کیم مبتلا میشه همشون رابطه نامشروع نداشته.ایکاش وقتی سوالی میپرسیم اولش فک کنیم بعد بپرسیم.

من خیلی تکرر ادرار دارم و گاهی قلنچ زیر شکم ممکنه زگیلتناسلی باشه؟؟؟

نه عزیزم زگیل درد نداره ویه برآمدگی مثل زگیل دست 

احتمالا شما عفونت داری یا عفونت رحم چون تکرر ادرار داری به احتمال زیاد عفونت ادراری یه دکتر برو حتما

نه عزیزم زگیل درد نداره ویه برآمدگی مثل زگیل دست  احتمالا شما عفونت داری یا عفونت رحم چون تکرر ...

آزمایش ادرار دادم عفونت نداشتم.ولی دکتر گف زگیله

وای ینی اشتباه کردههههه

داخل خود واژن نه.داخل لب کوچیکش.میتونم ببینمش

تعجب ک میسوزه چون اکثرا بدون دردن

نترس عزیزم چیز مهم نیست خوب میشه خود زگیل یا دارو میده یا میسوزونه میره

انشاالله از نوع کم خطر باشه

تست hpvهم نوشت که نوعش معلوم شه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز