2789
عنوان

سنو آنومالی

392 بازدید | 51 پست

تو مطب نشستم تا نوبتم شه.هم استرس دارم هم هیجان😍

خیلی روز خاص و قشنگی هست برام

برای همه منتظرا از ته دل این روز رو آرزو میکنم

این# تایپیک هم بمونه یادگاری😍۸مهر ماه ۹۹

خدایا شکرت......❤❤❤

ان شاءالله ک همه چیه فسقلیت صحیح و سالمه منک از استرس داشتم میمردم

💚اَلسلامُ عَلیکَ یا اَبا عَبدالله وَ عَلَی الارواحِ التی حَلَت بِفِنائک عَلیکَ مِنّی سَلامُ الله اَبَداً ما بَقیتُ و بَقی الیلُ والنّهار وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهدِ مِنّی لِزیارَتِکم السلامُ عَلَی الحُسَین وعَلیٰ عَلی بْنِ الحُسَین وَ عَلیٰ اَوْلادِ الحُسَین وعَلیٰ اَصحابِ الحُسَین💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم🥰بسلامتی نی نی ت بیاد بغلت،منم دو هفته دیگه آنومالی دارم

📌وقتی به داشتن اعتماد بنفس عادت نداشته باشی اعتماد بنفس بنظرت نوعی مغرور بودنه📌وقتی همیشه منفعل بودی قاطع بودن مثل خشونت به نظرت میاد📌وقتی عادت نکردی نیازهات فراهم بشه اولویت دادن به خودت برات مثل خودخواهیه📌اینو گفتم که بدونی دایره ی امن تو همیشه معیار خوبی برای رفتارت نیست
خیلی استرسش هم قشنگه هیجان دارم بدونم تو دلیم چیه😍

تو ان تی حدس نزدن؟

💚اَلسلامُ عَلیکَ یا اَبا عَبدالله وَ عَلَی الارواحِ التی حَلَت بِفِنائک عَلیکَ مِنّی سَلامُ الله اَبَداً ما بَقیتُ و بَقی الیلُ والنّهار وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ العَهدِ مِنّی لِزیارَتِکم السلامُ عَلَی الحُسَین وعَلیٰ عَلی بْنِ الحُسَین وَ عَلیٰ اَوْلادِ الحُسَین وعَلیٰ اَصحابِ الحُسَین💚
تو ان تی حدس نزدن؟

گفت ۵۰ دصد دختر😄😄😄😂😂😂

خب یعنی ۵۰ دصد هم پسره دیگه

اینی یعنی اصلا نمدونم

علایم هم دختر دارم هم پسر

تیکرمم هر هفته شنبه ها عوض میکردم

😂😂😂😂😂😂

خدایا شکرت......❤❤❤
خیلی استرسش هم قشنگه هیجان دارم بدونم تو دلیم چیه😍

تیکر پسرونه زدی ک😂

علی عزیزم   خاک برسرت با این اخلاق گندت   قدرمو بیشتر بدون   فقد منم ک میتونم تحملت کنم  خدا نگهم داره واست  
گفت ۵۰ دصد دختر😄😄😄😂😂😂 خب یعنی ۵۰ دصد هم پسره دیگه اینی یعنی اصلا نمدونم علایم هم دختر دارم ...

😂😂😂😂😂عاشقتم لنتی

علی عزیزم   خاک برسرت با این اخلاق گندت   قدرمو بیشتر بدون   فقد منم ک میتونم تحملت کنم  خدا نگهم داره واست  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز