2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اسی خودش مشکل داره که هیچ فقط اونایی که میان به مادرش توهین میکنن رو درک نمیکنم واقعا واستون متاسفم ...

مشکل دارم که دیونه ام کرده 

مشکل دارم که میاد دخترشو کتک میزنه 

مشکل دارم که چند بار زد تو گوشم با کفش زد تو صورتم 

مشکل دارم میخوام زندگیم کنترل کنم که مثل قبلی هم نپاشه 


خونه ام مرتب بود اون میخواد دخالت کنه

عزیزم دخالت چیه حالا بقیه وشما رونمیدونم رفتارتون چجوریه بامادرتون اما من هم خودم وهم اطرافیانم خونه منو مامانم نداریم من میرم خونه مامانم خونش یکم نامرتب باشه سریع تمیز میکنم مامانمم بیاد خونه من همینطوره واقعا رفتاراتون رودرک نمیکنم به هرحال امیدوارم که رابطتون خوب بشه

بلاخره گل پسرم بدنیااومد خداروشکر تیکرگذاشتم به وقت یکسالگی گل پسرنازم آقاشایان😍😍
هیچ کس تک فرزندم

عزیزم درکت می کنم ولی باید خودت رو کنترل  می کردی و هولش نمی دادی و به شوهرت بگی مامانم فقط منو داره بزار هر جور ک دوس دهره رفتار کنه و طبیعیه ک حسادت کنه تو ندید بگیر الان ک فهمیدم فقط تو رو داره دلم سوخت براش 

انسانم آرزوست
عزیزم درکت می کنم ولی باید خودت رو کنترل  می کردی و هولش نمی دادی و به شوهرت بگی مامانم فقط منو ...

والا خونواده که خودش داره از بس اخلاق نداره و سلیطه بازی درمیاره همه قطع رابطه هستن

من زود عصبی میشم، دخترم ۱۷ سالشه، قد و هیکلشم از من بزرگتره ولی من کتکشم میزنم صداش در نمیاد، کارم خیلی خیلی بده خودم میدونم ولی اون حرمت منو همیشه نگه میداره، یه وقت میفهمی مادر چیه که خیلی دیر شده

عزیزم درکت می کنم ولی باید خودت رو کنترل  می کردی و هولش نمی دادی و به شوهرت بگی مامانم فقط منو ...

هیچ مادری به بچه خودش حسادت نمیکنه😤

بلاخره گل پسرم بدنیااومد خداروشکر تیکرگذاشتم به وقت یکسالگی گل پسرنازم آقاشایان😍😍
من زود عصبی میشم، دخترم ۱۷ سالشه، قد و هیکلشم از من بزرگتره ولی من کتکشم میزنم صداش در نمیاد، کارم خ ...

حالا من کتر اشتباه کردم اما شما اشتباه میکنی من عقده دارم 

چون تو بچه گی خوار شدم کتک خوردم

یه بار جلو مردم اونقدر تو سرم با مشت زد که میخواست فقط خودمو گم کنم

ببین قفل در برای اینجور موقع هاست، درو قفل کن، باز نکن  جواب تلفن رو هم نده و تامام

هر وقت بخاطر حرف درستی که زدی، بهت گفتن اراذل اوباش آیه ی 27 سوره ی هود رو بخون که به حضرت نوح (ع) گفتن :"..... وَمَا نَرَاكَ اتَّبَعَكَ إِلَّا الَّذِينَ هُمْ أَرَاذِلُنَا بَادِيَ الرَّأْيِ وَمَا نَرَىٰ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ بَلْ نَظُنُّكُمْ كَاذِبِينَ"----->.... ما کسایی که از تو تبعیت کردن رو جزو اراذل (انسان های پست) میدونیم و شما برتری نسبت به ما ندارید بلکه فکر می‌کنیم دروغگو هستید 🌹🐤شش ماهم که بود مادرم بخاطر شغلش مجبور شد منو بذاره مهد کودک، برای همین خانه داری رو انتخاب کردم💛 💐خدای مجازی همون خدای دنیای حقیقی هست منتهی کسایی که یه عمری بخاطر حرف مردم خوب بودن اینجا که ناشناس میشن تمام پرده های حیا رو میدَرَند.... 💐صبر اینه که توی سختی از حالت پیش مردم شکایت نکنی،خدا بدش میاد لیسانس دارم و مطالعه میکنم ولی خانه دار بودن رو انتخاب کردم، هدفم تربیت بچه ام هست 🐣🌺 و علت حضورم اینجا اینه که بازخورد کارهام و تجربیاتم رو ببینم 🌺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز