2777
2789
عنوان

ریاضی

| مشاهده متن کامل بحث + 188 بازدید | 27 پست

اینا تنها نیستن وقتی ضرب در هم بشن باید ج ۰ بشه

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بعد از طریق معادله درجه دو حل کن

اتفاقا از همین راه رفتم ولی آخرش که باید فاکتور بگیرم موندم

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
اتفاقا از همین راه رفتم ولی آخرش که باید فاکتور بگیرم موندم


بزا برات حل کنم جواب بدم

سلام بچه‌ها امسال کنکور تجربی میدم و کتاب ندارم اگه کسی میخواد کتاباشو اهدا کنه ممنون میشم بدتشون به من            

X2-x% 12=0

1+48=49

جذر49=7 باقیشو که دیگه راحته جوابم میشه 4 و _3

سلام بچه‌ها امسال کنکور تجربی میدم و کتاب ندارم اگه کسی میخواد کتاباشو اهدا کنه ممنون میشم بدتشون به من            
X2-x% 12=0 1+48=49 جذر49=7 باقیشو که دیگه راحته جوابم میشه 4 و _3

۴۹ از کجا اومد؟

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

آخه اینا هنوز دلتا رو یاد نگرفتن. 


با تشکر از همگی ممنونم که وقت گذاشتین🥰

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

من فوق زبان دارم اگه سوالی داشتین در خدمتم جبران کنم

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪

جواب درست بود مرسی

من خوشبختم...خدایا شکرت😍🤩....توکل بدون تفکر💪.......تو فقط بخواه تا خدا بهت بده....شکرگذاری فراموش نشه....تا زمانیکه ناخودآگاهت را در خودآگاهی درک نکنی، این ناخوادآگاه توست که بر زندگیت حکمرانی میکند و تو آن را سرنوشت می‌خوانی.💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز