2789
عنوان

،😭😭😭😭😭😭نکنه دختره

| مشاهده متن کامل بحث + 1114 بازدید | 130 پست

وا سالم باشه انشالله

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

خب قبلش رژیم تعیین جنسیت میگرفتی حالا که خیره نگران نباش

خدایا مرسی که منم لایق مادر شدن دونستی میشه برای سلامتی نی نی تودلیم یه صلوات بفرستین.. مرسی از همتون ان شالله به حاجت دلتون برسین😍😍🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ان شاالله 

،😍😍😍

میشه دیگه کاربریمو نترکونید،😐😐  به کدامین گناه اخه؟؟،😐😐 امضای قبلیم،😏امام زمان عزیز زودتر ظهور کن ،🌺💐🌹🥀🌷🌺🌸⁦🏵️⁩🌻🌼🌱و در ضمن قد من ۱۸۴سانته،😐😎

سالم و صالح باشه 

جنسیت مهم نیس

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢

خب دختر باشه چیه مگه وا😏

جنسیت زده# ‍ 

تصور می کنم تو هر روز قشنگ تر می شوی و من هر روز عاشق تر،گویی همه اشعار و منظومه های عاشقانه را برای تو سروده اند عزیزم.کلمات حقیرند و من ناتوانم، ناتوان از گفتن این که چه اندازه تو را دوست دارم❤️🍓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز