2777
2789
حالا ک گفتین قرمه سبزی منم ی سوال داشتم خانوما من دیروز قرمه پختم باگوشت گوسفند گذاشتم تو قابلمه دوت ...

بخاطره لیمو بوده

همیشه لیمو رو آخرین مرحله با نمک اضافه کن 

من خودم داخل لیمو رو در میارم مثلا ی کیلو  میخرم دونه و پوستشو 

درمیارم و آسیاب میکنم ازین استفاده میکنم

چون دونه ی لیمو تلخ میکنه خورشتهارو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ینی بخاطر لیموهام بودک تلخ شد همش میگم نکنه بخاطر سبزیا باشه

من نشستم یک کیلو لیمو رو اون سیاهی داخلشو دراوردم گذاشتم خشک شد با خیلییی کم پوست خشک اسیاب کردم 

همه دونه ها رو هم بریز دور اونا باعث تلخین

قشنگ پودرشو میزنم تو خورشت طعمش عالی میشه..


💜هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی 💜 بزرگ ترین آرزوم انسان بودنه 🦋

سبزی قورمه ات اگه شنبلیه اش زیاد باشه آره قورمه رو تلخ میکنه

نمیدونم چهارکیلو شوهرم خرید اون آقاهه خودش ازهرکدوم براش گذاشت ولی بگم ازهمون اول لیموهارو ریختم توخورشت

۲۲سالمه مامان دوقلوهای ویرانگرم😍خواهرامیشه دعاکنیدبه خواسته هام برسم💋حرف دلhttps://harfeto.timefriend.net/16268749695041
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792