2777
2789
شگفت انگیزه الان چطورین باهم؟

عین دو تا رفیق..خیلی خوبیم شوخیم خیلی واقعا اصلا عین زنو شوهرا نیستیم خیلی راحتیم باهم هم رفیق همیم هم هم راز هم همچی..واقعا همچیمو میدونه..چیزایی ک هر کی بود میدونست ازم میزاشت میرفت..من ماه اول دوستیمون بش گفتم که باکره نیستم بم تجاوز شد(داستانش طولانیه) اونم پذیرفت

...براش مهم نبود ..میگف خودم مهمم

🥰🤱🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عجب😂

حالا با گوگلم حرفاشو ترجمه میکرد میگفت من فارسی بلدم😂😂

انقد تاپیک میزنم تا بترکین😂💔                                                               هی منو ریپ لای کن بگو چه امضایه باحالی داری تا اونی که پستتو میبینه بیاد امضای منو بخونه و بفهمه ایسگاش کردیم❤😂              هی تو الان ایسگا شدی😂

گاهی رفاقت خیلی بده ولی من تو این راه هم خیلی ضربه خوردم هم متاسفانه دل یکیو خیلی شکوندم.و اخرشم بلا یر خودم اومد..همچی برای سنم زود اتفاق افتاد..زود ب بلوغ رسیدم..اما واقعا تجربه های بدو خوب زیادی دارم که تو زندگیم بدردم خورد‌

🥰🤱🏻
خب چه جوری 😍

لایو گذاشته بود، رفتم توی لایوش بعد ازش بدم اومد اومدم بیرون

اومد دایرکت گیر داد بهم بعد شمارمو به زور گرفت یک سال و نیم حرف زدیم از اول حرف ازدواج زد بعد هم اومدن خواستگاری


چیکار کرد مگه؟ ترسیدم☹️☹️

باباش ورشکست کرده بود میخواست خودکشی کنه کلی براش وقت گذاشتم کلی اشک ریختم کلی التماس کردم و بهش انگیزه دادم.کلی براش پول فرستادم شاید ی کمکی باشه براش..

بعد چیکار کرد؟ یهو شروع کرد ب تهدید کردن ک عکسا و شمارتو پخش میکنم! اون زمان این چیزا عادی نبود! عکست اگ تو نت بود فاجعه بود..

۲ سااال با ترس زندگی کردم! انقدر ازم باج گرفت تا پخش نکنه ولی آخرش کم آوردم دیگه پولی نداشتم ک بهش بدم! اونم گفت عکسامو پخش میکنه! نمیدونم این کارو کرد یا ن دیگه انقدر خسته شده بودم ک گفتم برو پخش کن..

میدونی خیلی روزایه سختی بود ب گوشی مامانم پیام میداد ک عکسای دخترتون تو فلان سایته یا شمارمو داده بود ب بقیه ب اسم آدمی ک پایه همه کاره. دائم ترس اینو داشتم ک مامان و بابام نفهمن چی شده..

خدایا اگه میشد به جز برکت،حرکت هم از خودت بود ممنونت میشدم  
لایو گذاشته بود، رفتم توی لایوش بعد ازش بدم اومد اومدم بیرون اومد دایرکت گیر داد بهم بعد شمارمو به ...

عزیزم خوشبخت باشین😍😍😍😍♥️♥️♥️

ببینممم👁️👁️  🌹 از این کاربری دو نفر استفاده میکنن 🌹
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز