2789
یکسال زمان مناسبیه؟

زیادم هست من ۶ماه قبل آزمون شروع کردم تازه ۱ ماه مونده به آزمون مریص شدم نتونستم لای کتابارو باز کنم

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ، که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم.
عکس رو تو یه صفحه جدید باز کن بزن سرچ در گوگل میارتش

من نفهمیدم یعنی یاد ندارم ،چ بد ضایع شد 😂😂😂😂😂

خدایاشکرت روز ولادت امام حسین بی بی چکم مثبت شد 13اسفند1400😍دختر قشنگم 18ابانب دنیا اومد و شد دنیای من😍انشالله دامن همه ی منتظرا سبز بشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زیادم هست من ۶ماه قبل آزمون شروع کردم تازه ۱ ماه مونده به آزمون مریص شدم نتونستم لای کتابارو باز کنم

واقعا؟؟چه خوب شاید اطلاعات شما از قبل کامل بوده...یعنی تسلط کافی داشتین

هرکی امضامو دید یه صلوات واسه ارزوم بفرسته..😍الهی عاقبت به خیر شین

بچه ها گزارش نزنین تا دروغش معلوم باشه

یه روزی میاد که دیگه دلت برام نریزه ؛ که یادت نیاد تولد من چند پاییزه ؛ هر کدوم از ما کنار یکی دیگه خوشبخته ؛ چیزی که امروز باورش واسه هر دومون سخته  

چ جوری صفحه جدید باز میکنن؟؟؟

خدایاشکرت روز ولادت امام حسین بی بی چکم مثبت شد 13اسفند1400😍دختر قشنگم 18ابانب دنیا اومد و شد دنیای من😍انشالله دامن همه ی منتظرا سبز بشه
اتفاقا من دیدم خفه خون گرفته سریع چک کردن # ‍ خاک تو سرش 

عقده داره😂

خدایاشکرت روز ولادت امام حسین بی بی چکم مثبت شد 13اسفند1400😍دختر قشنگم 18ابانب دنیا اومد و شد دنیای من😍انشالله دامن همه ی منتظرا سبز بشه

اسی در افق محو شدش🤨

عزیز مادر سه سال از انتطار من می‌گذره و تو هنوز نیومدی. نمی‌دونی چقدر دوست دارم تورو به آغوش بکشم و عطر تنت رو استشمام کنم؛ اما افسوس که سهم من هرماه بی‌بی چک کاذب و تیتر بتای ۱.۱ لعنتی هست. فکر کنم دیگه خسته شدم. نه می‌خوام برم عمل و نه دکتر، چون فهمیدم خدا هم با من سر لج گذاشته، که اگه نذاشته بود بی‌بی‌چکام مثبت نمی‌شد و آزمایشام منفی.💔💔

بچه ها همه با هم

استارتر حیا کن

نی نی سایتو رها کن

‍#  دروغاتو_نریز_تو_نینیسایت

یه روزی میاد که دیگه دلت برام نریزه ؛ که یادت نیاد تولد من چند پاییزه ؛ هر کدوم از ما کنار یکی دیگه خوشبخته ؛ چیزی که امروز باورش واسه هر دومون سخته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز