2752
2739

فعالیت روزانه و شغلی از آنجا که نیاز به بهره گیری از قوای تمرکز دارد، می تواند باعث سهل انگاری و یا عدم تقویت سیستم ایمنی و سلامتی بدن در هر فرد گردد.

فعالیت های شغلی؛ تحصیلی و در بیان کلی فعالیت هایی که روزانه انجام می دهیم، از یکسو نیاز به توان بدنی و ذهنی دارد و از سوی دیگر می بایست با جسم و روانی ایمن و سلامت با آنها مواجه شد.

چند روزی به آغاز پاییز مانده است و با فرا رسیدن ماه مهر بوی تحصیل ، مدرسه و دانشگاه در همه جا می پیچد. امسال به دلیل ویژگی های خاصی که همراه داشت، اغلب فعالیت ها و رفتارها را تحت تاثیر خود قرار داد. بدیهی است آغاز سال تحصیلی هم به نوبه خود از این شرایط اثر گرفته است. اما نکته ای که همیشه و همه جا ثابت خواهد بود، توجه و تمرکز بر سلامت و تقویت سیستم ایمنی دانش آموزان و دانشجویان است.


استفاده از تغذیه سالم و مصرف نوشیدنی های طبیعی سلامت محور؛ یکی از راهکارهای مهم در جهت تقویت قوای ایمنی بدن است و تکسو با تکیه بر ظرفیت های علمی و تولیدی خود، تنوعی بی نظیر از محصولات و نوشیدنی های سلامت محور را برای شما گرد آورده است.

چای کیسه ای زنجبیل تکسو، یکی از محصولات مهم سلامتی بخش است. اثرات و فواید زنجبیل در کنار فرمولاسیونی ویژه از چای؛ طعم و رایحه ای بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد و وظیفه خود را افزایش و تقویت سیستم حفاظتی بدن شما می داند.

طعم و رایحه مثال زدنی این محصول در کنار کیفیت تولید و مواد اولیه کاملا طبیعی، انتخابی ویژه را در دسترس شما قرار می دهد.

شماره جهت سفارش ۰۹۱۳۸۲۵۵۴۸۴

هفته پیش خونه یکی آشناهام بودیم، خودمونی در حد ۵،۶ نفر میشدیم نه مهمونی....تازه فهمیدم کرونا گرفتن ، الان دو تا بچه هام هم علائم دارن.... خودمم نمی دونم میشم یا نه، شوهرمم از اون هفته گفتم خونه نیاد تا تکلیف ما روشن بشه.... برامون دعا کنین.... بیاین جدی بگیریم واقعا...ما بدون ماسک اصلا جایی نمیریم ولی اونا ناقل بودن و هممون بیخبر، گفتم که حتی خونه فامیل و دوستای نزدیکتونم نرید فعلا...التماس دعا دارم دوستان...من اگه مریض بشم کسی نیست از خودم و بچه هام مواظبت کنه برامدن دعا کنین

خوشا به بخت بلندم که تو در کنار منی....تو هم قرار منی هم تو بیقرار منی...
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز