2789
عنوان

دهه هشتادیا بیان 🙃🙃😇😇🙃🙃🙃😇😇🙃🙃🙃😇😇🙃🙃🙃

| مشاهده متن کامل بحث + 735 بازدید | 134 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ریال یا لیر؟

نگا کن 

بابام 20 میلیارد ریال قراره خرج کنه برای دانشگاهم 

که نمی تونم با این قیمت یورو برم المان 

پس دندون ترکیه میخونم چون لیر ارزون تره 

بعدش ویزای کاری میگیرم برا آلمان 

این کاربری برای ۳ نفر می باشد 😊
خودت سینگلی؟  اره یکی از دوستام رله هر روز اعصاب خوردنی داره  هر روز جر و بحث

اره 2ماهه سینگلم  ساکن تهران بودم الان کرجم  زیاد آشنایی ندارم با این جا   

پیشنهاد دادن ولی حسش نی😁

اره 2ماهه سینگلم  ساکن تهران بودم الان کرجم  زیاد آشنایی ندارم با این جا    پیش ...

رل بودن چ حسی داشت؟ 😂

والا دوستای من اصلا شوهرم از چشمم انداختن

یکیش دیروز جر و بحث کرده بود با رلش اودمد سر من دقش رو در اورد🤧

این کاربری برای ۳ نفر می باشد 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز