2777
2789
عنوان

خبر و دیدین😢

| مشاهده متن کامل بحث + 443 بازدید | 36 پست
بازرس گفته بود تا هفته ی دیگ کلا تعطیل میکنن باز  من اگر پسرم‌موقع مدرسش بود نمیفرستادم همه ه ...

والا الکی،میگن یسری معلما فقط اجازه میدن یسری،میگن نه باید بیان

دو روز در،هفته ام که برن خطرناکه

خب وزیر که میدونه زیاد میشه چرا تعطیل نمیکنن😡😡😡😡😡😡چه راحتم نشستن ریلکس پیش بینی میکنن بعد تعطی ...

تعطیل نکردن ولی گفتن هرکس میخواد بره .این خودش یک نوع تعطیلی .مادرها میبرن

دوست جونیا میشه لطفا برای شفای پسر دوساله ام حمد بخوانید .ایشاللا حاجت روا باشید❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونوقت دوستان میان میگن دهه 60 نسل سوخته است نه جانم از دهه 60 به بعد همه نسل ها سوختن طفلی بچه یه مدرسه هم نمیتونن برن آیندشون چی میشه

سلام بچه‌ها امسال کنکور تجربی میدم و کتاب ندارم اگه کسی میخواد کتاباشو اهدا کنه ممنون میشم بدتشون به من            
والا الکی،میگن یسری معلما فقط اجازه میدن یسری،میگن نه باید بیان دو روز در،هفته ام که برن خطرناکه

مامان من معلمه اصلا اموزش پرورش بهشون گفته هیچکس اجباری نیس بیاد مامانم نمیتونه بگه نیاین ولی هرچی میگه اجباری نیس ولی میان دیگ اصلا هم رعایت نمیکنن بچه ان دیگ

برای ده ثانیه  بخون فکر کن؛شمر،جانباز جنگ صفین ۱۳بارپای پیاده مکه رفته جا نماز آبکشیم بود ک هرکی میدید میگفت این پسر پیامبره!حر کیه؟سرلشکر ابن زیاده تو عمرش شاید یه رکعت نمازم نخونده (اصطلاح)راهو رو امام بست نزاشت مسیرشو عوض کنه!شمر برای لحظه ای فکر نکردن ب منفی بی نهایت رسید و حر برای لحظه ای فکر کردن ب مثبت بی نهایت!کی میدونه فکر کن!شاید منو تو دین دار شمشیر به دست جلو اقا ایستادیم و اونایی ک سرزنش میکنیم شدن یار اقا! گروه زرد:وزن اولیه ۹۶......هدف اول ۹۰🔓.....هدف دوم۸۵🔓.....هدف سوم ۸۰🔒.......هدف چهارم 75🔒.........هدف پنجم۷۰🔒.....ب امیدخدا

اخه مادرای عزیز چجوری دلتون میاد بفرستین 

مگه چی بهشون یاد میدن تو این وضعیت داغون که اصرار دارین برن 

من نه داداشمو میزارم بره نه خاله هام بچه هاشون رو 

*کتاب من یک زنم رو حتما بخونید * 
تعطیل نکردن ولی گفتن هرکس میخواد بره .این خودش یک نوع تعطیلی .مادرها میبرن

اگه اجبار میبستن خود خانواده ها شاکی میشدن الان یکی از خواهرام چون جمعیت کلاس و تایم حضور ور کلاس زیاد هست  نمیفرسته ولی اون یکی جون مدرسه اش خیلی وسواس بهداشت داره و هفته ای دو روز نیم ساعت هست میفرسته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792