2777
2789
عنوان

تولدمه ولی

| مشاهده متن کامل بحث + 142 بازدید | 18 پست

با سلام و تبریک تولد شما 🌹

دوست گرامی تا زمانی که خوشحالی و سرزندگی خودتون رو سنجاق زدید به همسرتون ، اوضاع همین خواهد بود ، برگردید یک نگاه به پشت سرتون داشته باشید و ببینید کی خودتون چقدر خودتون رو دوست داشتید ؟!! خودتون چقدر به خودتون عشق ورزیدید؟ خودتون چقدر به خودتون محبت کردید ؟؟ هر رفتاری که خودتون با خودتون داشته باشید در خانواده همسر  هم همون رفتار رو با شما خواهند داشت ..به جای اینکه غصه بخورید ک چرا همسرتون رفته تولد خواهرش و برای شما احترام قائل نیست، ،سبک زندگی تون رو عوض کنید ،..شاید زور شما به همسرتون نرسه برای تغییرش که محاله تا فردی خودش نخواد شما بتونید تغییرش بدید ،..اما زورتون به خودتون که می رسه ،خودتون رو که می تونید تغییر بدید ،حل مساله یاد بگیرید ،مهارت زندگی یاد بگیرید و ...شما که تغییر کنید زندگی شما تغییر خواهد کرد پس بگردید راه تغییر رو پیدا کنید.

موفق باشید 🌷(کاربر آقا هستم)

ی جوری بجنگ ک حتی اگه ب هدف هم  نرسیدی، جنازه تو نزدیک قله پیدا کنن؛ نه تو کوهپایه.../💪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب هماهنگ میکردین باهم دیگه . مثلا امشب تولد شما و خواهرشوهرتون. باهم یه تولد میگرفتین . فردا هم خوا ...

قهریم با هم مقصر خودشم بود ولی من کوتاه اومدم بهش تبریک گفتم جوابمم نداد خاک تو سرم باید مثل خودشون باشم ولی من عارم میکنه مثل اینا باشم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز