2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


  

🌟🌙Αλλάχ♪❤️"جِسمـ مَن                                                                              قَلبِـ مَن                                                                              روحِـ مَن                                                                                    "  یکـ به یکـ تورا صدا میزنند .."تو" و خود"تو"چه‍ هستی که‍ اینگونه‍ تمامـ مرا به‍ تلاطمـ در آوردی؟!....                                                       {حُـــــسیـن(ع)}                                     مَرا محکمـ در آغوش خود بگیر ،چرا که‍ مهربون تر از آغوش تو هیچـ کجای اینـ دنیا ندیدمـ•••♪عِــزرائیل                   ^الهمـ عجل الولیکـ الفرج^

بچه کجایی ؟ 😂

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘

نون و پنیر و شلغم دغدغه هات تو حلقم😐

ما دل هرکیو شکستیم فردا‌ش دهنمون سرویس شد و فهمیدیم زمین گرده...😔ولی هرکی دل مارو شکست فرداش خوشبخت ترین آدم شد و فهمیدیم زمین پاره خطیست که در ما فرو می رود🥺😢/کاش یوزارسیف میومد عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟😢دنبه هایم کو؟😢         

اقدس سابقش خرابه. 

همین عشرت بهتره

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
جان چ فرمودی

شعر از خودم بود😎😂😂

کپی_آزاد#  

ما دل هرکیو شکستیم فردا‌ش دهنمون سرویس شد و فهمیدیم زمین گرده...😔ولی هرکی دل مارو شکست فرداش خوشبخت ترین آدم شد و فهمیدیم زمین پاره خطیست که در ما فرو می رود🥺😢/کاش یوزارسیف میومد عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟😢دنبه هایم کو؟😢         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز