2777
2789
عنوان

فر توکار

4861 بازدید | 24 پست

سلام دوستان عزیزم

من میخوام فر توکار بگیرم اما نمی دونم چ کنم 

هرمغازه ای جنس خودش رو میگه 

کسی مارک پاریسان داره

شما چه فر توکاری دارید ک از کارش و خدماتش راضی هستین

من سینجر دارم فول برق 

عالیه 👍👍👍

خدا جونم😍خودت مراقب زندگیمون باش😊✌︎یه نینی خوشملم بهم بده مرسییییییی🤰🤱🧿99.9.9منـتـظـرتـم🤲99.8.29🕣فهمیدم باردارم😍خدایا شکرت که بهم یه نینیه خوشمل دادی ازت ممنونم'99.11.30 فهمیدم نینیم دخمله🤰1400.4.1۰ با اومدنت زندگیمونو زیباتر کردی👶اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 📿

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مال شما برقیه یا برقی گازی؟  اگه تازه خریدیم میشه مدل و قیمتشو بگین

برق و گاز سری جدید سینجر خوده شرکت هم چن تا دونه داشت 

sma17 فک کنم 

یا 24

خدایا 🤲من راسبب شکستن هیچ دلی قرار مده
چه خوبه قیمتش تازه گرفتین؟؟

یه ماه پیش

سینجر به نسبت امکاناتی که داره قیمتش خیلی خوبه فن کانوکشن داره چندتا دستور پخت داره 

از قدیم هم شناخته شده است 

گازهم داره من خیلی واسم مهم بود به نظرم فول برق غذارو میسوزونه مثل توسترمیمونه من توسترمو دادم رفت

خدایا 🤲من راسبب شکستن هیچ دلی قرار مده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز