2777
2789
سر کاره؟ 

بله ساعت سه و ربع میرسه خونه😑

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دارم چایی میخورم با بچم و شوهرم بعدش میرم سرکار

زنی را می شناسم من*که در یک گوشه ی خانه،میان شستن و پختن؛درون آشپزخانه*که می گوید پشیمان است*چرا دل را به او بسته؛کجا او لایق آنست؟*و با خودزیر لب گوید:گریزانم از این خانه*ولی از خود چنین پرسد:چه کس موهای طفلم راپس از من می زند شانه؟!* زنی را می شناسم من که نای رفتنش رفته*قدم هایش همه خسته*دلش در زیر پاهایش*زند فریاد:دگر بسه
چه میکنید با مدارس؟

من که فقط یه جلسه پسرمو بردم که با معلمش آشنا بشه کلاس اولیه

تقسیم بندی کرده بودن کلا ۸ نفر بودن

دیگه نمیبرم و مجازی ادامه میدم

پسرم قلب منه❤️دخترم نفسمه🩷

واییی از کجا میاد؟  بسلامتی

از تهران خیلی دلم تنگ بود😭❤️❤️❤️❤️

🧶درخواست دوستی قبول نمیکنم🧶منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر❤️ساکن هلند🌴لطفا سوالات حقوقی خود را در تاپیک ها بپرسید به هیچ عنوان در خصوصی پاسخگو نیستم🙏

خونه مامانم دراز کشیدم از بوی ابگوشت دارم خفه میشم 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

گاهی یک کلمه حرف چنان امیدی در یه نفر ایجاد میکنه قابل وصف نیست 😍😍گاهی هم یک کلمه چنان یک نفر و ناامید میکنه و زندگیش و زیر رو میکنه که خدا میدونه 😔😔سعی کن همیشه حرفات بوی خوبی بده و حال بقیه رو خوب کنه 😍😍

رو مبل نشستم دارم برا دخترم مشق میگم‌گلومم داره پاره میشه همرو فراموش کرده کلاس دومه بهش گفتم بنویس انتظار نوشته انتر  

یا عماد من لا عماد له 🍀🍀🍀 خدایا من ایمان دارم که در تمام اتفاقات زندگیم برای من خیری قرار داری ممنونم بابت تمام اتفاقات من از دل و جون میپذیرم خدایا سپاس گذارم 💗خدایا سپاس گذارم 💗 خدایا سپاس گذارم 💗 عماد 💗 زهرا 💗 سپاس گذارم بابت دو هدیه قشنگت خداجون 😍😍😍🥰🥰🥰🥰💕💕💕💕

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کاربری

رز05 | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز