منم یه چیزی نوشتم خیلی پرو جوابمو داد متاسسفم براش
میشه بگی کدوم تاپیک بود ممنون
به بعضی ها... نباید رید برنزه میشن فردا برات قیافه میگیرن...😊.......... مرد بودن به یه سیبیل و ریش نیس..مرد اونیه که بتونه با شلوار کــــردی خلاف جهت باد بدوه...😁🙌........ هیچ کسی رو تا مقام خدایی بالا نبر،میره اون بالا واست عذاب نازل میکنه😒😞............همیشه مردا کثیف نیستن ،کثیف اون زنیه که میدونه مرده یکی رو داره ولی بازم عشوه خرکی میاد بلک یه فرجی بشه:).......... بیایید قبول کنید همتون یه روز این جمله رو شنیدید:اگه درساتم مثل آهنگا حفظ میکردی الان یه چیزی شده بودی😂😀.......ای بابا یکم تاپیکای شاد وانرژی مثبت بزنین حالمون خوب شه 😕 اگه سختت نیس تاپیک اولمو گزارش بزن ممنون ✋❤
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تیکر تولدمه لطفا پروفایلمو کپی نکنین و برندارین و بذارین ؛ مرسی یه صلوات مهمونم میکنین برا سلامتیم؟ ممنونم ۹۹/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد و من توی سلامت کاملم🧡خدایا شکرت💫 باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم و جواب برای امثال شما زیاده ولی ارزش جواب دادنم ندارین
من هنوزم پیش تو گیره دلم...من هنوزم واسه تو میره دلم ...سیرم از عالم و ادم وقتی ..نیستی میگیره دلم... من همونم ک بهش بد کردی.... بری صد بار باز میخوام بر گردی...خوب نبودحالم همینجوریشم...ک تو بدتر کردی