2777
2789
عنوان

بچم سقط شد

| مشاهده متن کامل بحث + 679 بازدید | 41 پست
زنده باشین 

اسی چند هفته بودی.من ب ماه نمیدونم.توام مثل من اسم نی نی تو انتخاب کرده بودی.من دخترم ۲۲ هفته رفت پیش خدا.تو چرا

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله فردا رحمت پاک پاکه از بقایا

به زودی هم یه نی نی خوشگل و سالم میاد تو آغوشت

😡وقتی مخاطبم تو نیستی ،تحت هیچ شرایطی ریپلای نکن که بخوای افکار پوسیده خودت رو به زور تو مغز من بچپونی،چون اینقدر لجباز هستم که تا ته دنیا باهات کل کل کنم،حتی اگر به قیمت حذف کاربری جفتمون تموم شه..پس وقتی جوابمو بده که فقط مخاطب حرفم تویی.تاماااااام😡
عزیزم دلیل شما چی بود ..اگه اذیت نمیشی بگو ....برات دعا میکنم

فدات گلم.من مسمومیت بارداری.اتفاقا قبل اینکه بیام تو سایت داشتم ازمایشامو مدارک بارداریمو میدیدم.اول اینکه خواست خدا بوده ولی دوم دکترم خر بود.غربالگری نشون داده بود درصد ۱ ب ۲ دارم مسمومیتو.یک ماه تمام زجر کشیدم هر چقد علائمو بهش میگفتم نمیفهمید اخر خودم رفتم ازمایش دادم فهمیدم.الان با شوهرم حرفش بود گفت خدا لعنتش کنه انقد خر بود.

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

منم بچه اولم بود شوهرم خیلی خوشحال بود

مردا ب رو خودشون نمیارن ولی تو تنهاییشون اب میشن

تصورم از رابطه ادمای ظالم با خدا اینجوره که وقتی ی ادم ظالمی ظلم میکنه و کارای بد میکنه خدا از اون بالا تشویقش میکنه و لذت میبره و میگه بزن قَدِش خیلی باحال بود.بازم از این کارا بکن.وگرنه این حجم از ظلم و ظالم و به قدرت رسیدنشون و تاوان پس ندادنشون عادلانه نیست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خواسته واقعی

ehsanr | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز