2777
2789

کدوماشو 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قشنگن

هر کس تفکرش با تو متفاوت است، دشمنت نیست. انسان دیگری است با دیدگاه دیگر، فقط همین.   یه خانم با نام کاربری من برای خودش اینجا اکانت درست کرده جهت اطلاع بگم اون من نیستم و هیچ ارتباطی با من نداره فقط از نام کاربری من استفاده کرده که من از این کارش واقعا ناراحت هستم  

دختر خاله اشغال ولش لباس کو 🤔🤔

 اگه دوست داشتی تایپیک عمل لاپراتومی بخون شاید به دردت خورد 😎خدا جونم مرسی یه دختر  ناز ویه پسر جیگر بهم دادی باباشونو نگم دیگه خودت می دونی 😄😄😄😄 😍😍😍لطفا مواظب خانواده چهار نفره ما باش 😍😍😍 😍😍من یک دختر یک همسر  یک مادرهستم   به وجود خودم افتخار می کنم 😋   من یک خانه دارم یک خانه داره شاغل عاشق کارای هنریم کارم بافته بافت عروسک  لباس وشال وکلاه☺ برا سرانجام رسیدن کارم خیلی تلاش کردم 💪کلمه نمی تونم در فرهنگ لغات زندگی من وجود نداره😎 کاری نیست که نتونم انجام بدم من یک زن هستم 😊😊😊😊خدایی سوال کردی جواب می دیم ریپلای نمی کنی یه لایک بکن 

کدوماشو خریدی برا پا تختی دختر خاله اشغالت؟ 

گهی گریان گهی خندان، گهی چون ابر سرگردان/ گهی عاقل تر از فاقل، گهی نادان تر از نادان..................................... فاطمه ام و این اسم کذایی رو دوران جاهلیت واسه کاربریم گذاشتم🫠

تا حالا مانکن ندیده بودم انقدر شکم داشته باشه  

 اگه تو خارج بدنیا میومدم گوجه سبز میشدم   یا حداقل  با خاصیت بودم   خواهر ا جونگکوک هستم    چجوری بقیه روتون کراش میزنن؟  من با هرکی دوست میشم میگه قبلا ازت بدم میومد  اگه می دونستم کاربری قبلیم قراره بترکه باهاش تا می تونستم تاپیک میزدم     
تا حالا مانکن ندیده بودم انقدر شکم داشته باشه    

شلغم مگه این بدبختا شکمشون چقده که میگی اینقد؟ دیگه صاف که نیستن 

گهی گریان گهی خندان، گهی چون ابر سرگردان/ گهی عاقل تر از فاقل، گهی نادان تر از نادان..................................... فاطمه ام و این اسم کذایی رو دوران جاهلیت واسه کاربریم گذاشتم🫠

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز