2733
2739
سلام
من میخوام برای پسرم که تقریبا 16 ماهشه صندلی ماشین بگیرم.
مامانایی که صندلی ماشین دارین از خریدتون

راضی هستین؟ چرا؟
اگه راضی هستین مارک و مدلش رو هم بگین

یا ناراضی هستین؟ چرا؟

لطفا نکات کاربردی و مهمی رو که تو خرید صندلی ماشین باید در نظر گرفت بهم بگید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ثنا جون من مکسی کوزی گرفتم برای پسرم که 3درجه برای خوابیدن داره و ضد تعریقه و ...
باید ببینی که چه استفاده ای داری ... اگه مسافتای طولانی و مسافرت با ماشین زیاد داری حتما باید صندلی بگیری که پسرت موقع خواب توش گردنش مخصوصا راحت باشه و کج و کوله نباشه ... کمربندش اذیتش نکنه... بقدری از سطح کف بلندتر باشه که نی نی بتونه بیرونو ببینه حوصلش سر نره و ...


البته من ایران نیستم... ولی میدونم که تو ایرانم مکسی کوزی مارک خوبیه... اینجا بریتاکسم خوبه ... امیدوارم یه چیز خوب بخری:)
نکاتی رو که بچه ها لطف میکنن و میگن من جمع بندی میکنم که هر کسی به این تاپیک سر زد بتونه راحت جواب بگیره:

1- غیر از کمربند گارد جلو هم داشته باشه

2- دقت کنید گردن بچه توی صندلی ماشین راحت باشه

3- کمربندش مناسب باشه و باعث اذیت بچه نشه

4- به قدری از کف ماشین بلندتر باشه که بچه بتونه بیرون رو ببینه

5- درجه خوابش قابل تنظیم باشه

6- بعضی از مارکها ضد تعریق هستند
سلام عزیزم من از تو بازارچه دست دوم نینی سایت تبلیغ یه صندلی ماشین رو دیدم البته وارد کننده بودن وجنساشون نو بودن خیلی ازش راضی هستم گارد داره و سه حالت تنظیم میشه .از توی صندلیش هم بیرون رو هم میتونه ببینه.

من 110 خریدم.اسم مارکش یادم نیست اما این این لینکشه

6 تا ایتم بالا رو هم داره عزیزم
http://www.ninisite.com/bazaar/detail.asp?itemID=11488
هروقت که خواستی در مورد راه رفتن کسی نظر بدی اول کمی با کفش های او راه برو
2740
صندلی‌های ایمنی بچه‌ها می‌تواند به طور قابل‌ملاحظه‌ای خطر حوادث مرگبار، بخصوص برای نوزادان و کودکان نوپا را کاهش دهد. بااینحال بسیاری از صندلی‌هی ایمنی به درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. برای انتخاب صندلی ایمنی مناسب اتومبیل، بهتر است نکات راهبردی آن را دنبال کنید. بهترین صندلی ایمنی ماشین همیشه گران‌ترین آن نیست—صندلی است که متناسب وزن، سایز و سن فرزندتان و همچنین اتومبیل شما باشد.

وقتی صندلی را انتخاب کردید، حتماً ابتدا آن را امتحان کنید و به خاطر داشته باشید که تصویرهایی که در مغازه می‌بینید ممکن است استفاده درست آن را به شما نشان ندهند. این به خودتان بستگی دارد که نحوه استفاده درست از صندلی را یاد بگیرید و فرزندتان را از خطر مصون دارید.
صندلی‌های مخصوص نوزادان ( تولد تا 15-10 کیلوگرم )
صندلی‌های مخصوص نوزادان فقط برای نوزدان قابل استفاده هستند و با بزرگتر شدن فرزندتان باید صندلی جدیدی برای او تهیه کنید. این صندلی‌ها برای محافظت از نوزادان تازه متولدشده تا 10 تا 15 کیلویی ساخته شده‌اند.

این صندلی باید همیشه روبه پشت ماشین نصب شوند زیرا در تصادف صندلی سر، گردن و بالاتنه نوزاد را نگه می‌دارد. نوزادان باید تا زمانیکه به حداکثر محدوده وزن و قد خود که توسط تولیدکننده صندلی توصیه شده است برسند یا حداقل تا یکسالگی یا تا وقتی 10 کیلو شوند، روبه پشت بنشینند.

نوزادانی که بیشتر از 10 کیلو وزن دارند اما هنوز به یک سالگی نرسیده‌اند هم باید هنوز رو به عقب بنشینند زیرا گردن نوزاد به اندازه کافی قوی نیست تا در تصادف از سر او محافظت کند. از راهنمای قد و وزن نوشته شده در دفترچه راهنمای صندلی استفاده کنید.

بسیاری از صندلی‌های ایمنی مخصوص نوزادان بسیار راحت و مناسب هستند زیرا طوری طراحی شده‌اند که می‌توانند به کریر، صندلی ساده و صندلی گهواره‌ای هم تبدیل شوند.

سعی کنید وقتی خانه هستید مدت زمانی که فرزندتان در صندلی ماشین می‌گذراند را به حداقل برسانید. گذراندن زمان زیاد در این صندلی‌ها حرکات فرزندتان و فرصت‌های تحریک او را که برای ایجاد مهارت‌های حسی و حرکتی بسیار مهم است، محدود می‌کند.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز