2789
عنوان

فال

| مشاهده متن کامل بحث + 243 بازدید | 47 پست

ایجاد تاپیک هایی با موضوع فال گرفتن و دعانویسی اکیدا ممنوع بوده و کاربران متخلف مسدود خواهند شد.


براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@نی_نی_یار_3     @نی_نی_یار_3    

😐😐😐

تصور می کنم تو هر روز قشنگ تر می شوی و من هر روز عاشق تر،گویی همه اشعار و منظومه های عاشقانه را برای تو سروده اند عزیزم.کلمات حقیرند و من ناتوانم، ناتوان از گفتن این که چه اندازه تو را دوست دارم❤️🍓
با هیچکدوم اسم خودت

بر منم بگیر پول میدم 😭

تصور می کنم تو هر روز قشنگ تر می شوی و من هر روز عاشق تر،گویی همه اشعار و منظومه های عاشقانه را برای تو سروده اند عزیزم.کلمات حقیرند و من ناتوانم، ناتوان از گفتن این که چه اندازه تو را دوست دارم❤️🍓
😐😐😐

خواهرای گلم اینجا به کسی اعتماد نکنین شما از خودتون گفتین از خانواده تون گفتین از علایقتون گفتین هر کس می تونه بگه شما چی هستین و چی می خوایین به فالگیر ها و دعانویس ها اعتماد نکنین


کاربر داریم دو ساله تو سایته خب؟ وقتی میبینه این همه فالطرفدار داره میاد میگه من فال میگیرم انقدر بدینبعد همه براش تاپیک میزنن درخواست میدن و پول میدن بهش کافیه یک نگاه به تاپیک های خودش بندازین همه شکایت و گله و ناراحتی و مشکل هست خب چرا مشکل خودشون رو رفع نمیکنن بعد شما انتظار  دارین مشکل شما رو رفع کنن نکنین این کار رو


انقدررررر تاپیک فال نزنین انقدر نگین من فال میخوام یا فالگیر خوب می شناسین دعانویس خوب می شناسین انقدر اشتیاق نشون دادین سایت پر شده فالگیر

براتون آرزو میکنم ذهنتون انقد درگیر خودتون، اهدافتون وخوشیاتون باشه که وقت نکنید زندگی دیگرانو نقد کنید، بد کسی رو بگيد يا خودتونو با کسی مقایسه کنید☺️

خواهرای گلم اینجا به کسی اعتماد نکنین شما از خودتون گفتین از خانواده تون گفتین از علایقتون گفتین هر ...

عزیزم بهش میگن فال 

نمیگن دعانویسی که شمامیگی خودشون مشکل دارن برن حل کنن

اونا دعانویس هستن

بعدم من که نگفتم بیاید پول بدید بره تو جیب من گفتم برا یه بدبختیه لازم داره

اصن پول ندید

اگه قراره دروغ باشه که پول نمیگیرم

باشه هیچکس پول نده


خواهرای گلم اینجا به کسی اعتماد نکنین شما از خودتون گفتین از خانواده تون گفتین از علایقتون گفتین هر ...

من الان برا پنج شیش نفر گرفتم 

بدون پول

الکی قضاوت نکن 

فالت خیلی درست بود دستت درد نکنه😘 تلگر ام پیامهات باز نمیشه تو صفحه چت ولی تو اعلانها فهمیدم چی گفتی برای مشکل خواهرتم دعا میکنم انشالله حل بشه.بازم ممنونم😍😘

تیکر تولدم.......لطفا برای خوب شدن زندگیم یک صلوات بفرستین :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز