2777
2789
😂😂😂 من از رو امضات میشناسمت همیشه😅 برم لاقل امضامو بزارم 😂

من از چند وقت پیش میخواستم عکس جانی رو بذارم اما گفتم بچه ها گمم میکنن عمدا این امضارو اول گذاشتم یکی دوماه بمونه بعد عکسمو عوض کردم که حداقل از رو امضا بشناسن😛😛😛

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره اگه سطحی ببینی بچه فیل تنهاست ولی خوب مفهومی و یه جورایی فلسفی ببینی وواقعه گرایانه مفهومش همینه ...

شاید عزیزم. چون خوشحال بود این حسو کردم. شاید ساده میبنیم همه چی رو

من از چند وقت پیش میخواستم عکس جانی رو بذارم اما گفتم بچه ها گمم میکنن عمدا این امضارو اول گذاشتم یک ...

مای گاد چ سیاستی😂😂😂😂

راسی منم خیلی جانی رو دوس😁مخصوصا تو ادوارد دست قیچی و ویلی ونکا🥰

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
مای گاد چ سیاستی😂😂😂😂 راسی منم خیلی جانی رو دوس😁مخصوصا تو ادوارد دست قیچی و ویلی ونکا🥰

مرا عهدیست با جانی که تا جان در بدن دارم

 هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم

😄😄😄😄😄😄

هروقت بخوای میتونی در عین سادگی هوشمندی و سیاسته خودتو داشته باشی امروزه اگه ادم ساده باشه کلاهش پس ...

اره . میدونم . تجربه شو هم داشتم. دیگه نمیخام اون اتفاقا برام بیفته.

مرا عهدیست با جانی که تا جان در بدن دارم  هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم 😄😄😄😄😄😄

جوووون به جانه خویشتنت باو🤩😂😂

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز