2789
عنوان

دختر عموم طلاق گرفت بعد درس خوند شد دکتری

| مشاهده متن کامل بحث + 1347 بازدید | 49 پست

احسنت👌

🌸 بِـسْمِـ اللهِ الـرَحْمـٰانـِـ الـرَحـيـمْـ 🌸بالاخره یه روز سرد دی ماه که آفتاب از لا به لای شاخ و برگ درختان خودشو نشون میده...قبل از ظهر دختر قشنگم به طور طبیعی پا به این دنیا میذاره و خونوادمونو سه نفره میکنه👨‍👩‍👧 اون روز بهترین روز زندگیه منه...باهم دیگه همون روز مرخص میشیم و همه‌ی اون چشم انتظاریا تموم میشه...ان شاءالله🙏

چقدر عالی

چقدر خوشحال میشم وقتی یه خانم میبینم که ارزش و شخصیت خودشو حفظ کرده و تن به هر خفت و ذلتی نداده فقط بخاطر داشتن اسم یه نر توی شناسنامش!!!

آفرین بهش

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریسکه واقعا 

شاید دومی بدتر از اولی باشه

 و این مورد خیلی احتمال اتفاق افتادنش بیشتره تا مورد دختر عموی شما

خرّم آن روز که پرواز کنم تا بر دوست               به هوای سر کویش پرو بالی بزنم            ❤                               الهی شکرگزار این زندگی هستم که به من بخشیدی؛ به خاطر همه چیزش:تو را شکر بابت آدم‌هایی که معلم من بوده‌اند.❤تو را شکر بابت درس‌هایی که زندگی به من ارزانی داشته‌اند.❤تو را شکر برای عشقی که می‌گیرم، می‌بخشم و می‌پراکنم. ❤                              ( تایپ کردم گلبهارجون بعد دیدم  "ر" جا افتاده)😮
همیشح مهم اینه خودت واسه خودت ارزش قائل شی میتونست بشینه تو خونه غصه بخوره ولی با پشتکارش ارزش خودشو ...

خودشم از اول هدفش همین بود دیپلم بود لعنتی 

میگفت از دق خدا هم ک شده باید بخونم بشم دکتر روانشاس اخر سر برم با دکتری

عملیش کرد

منم عزمم رو جزم کنم تا طلاق بگیرم برم برا راند دوم... مثل اینکه میگن مده😁

بله مده

زودتر اقدام کن😂

فقط از خدا سلامتی و شادی پدر و مادرم و همسرم و خانواده ام رو میخوام همین. خدایا به خودت سپردمشون🤗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز