rainyday مدیر عضویت: 1396/07/10 تعداد پست: 36200 عنوان کیا قهرن؟ | مشاهده متن کامل بحث + 189 بازدید | 16 پست امشب با شوهرشون؟ من ک قهرم ،توی حال خوابیده ،منم تو اتاق ازش بدم میاد بیشعورررررررسر اینکه حوصله نداشتم جواب تلفن زن داداشش رو ندادم، زورش اومده بی همه چیز بوی نم بارون 😍🌧️☔ 1399/06/12 | 01:44 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fatemezahra120 عضویت: 1399/05/08 تعداد پست: 5630 وای یعنی یک ماه باهم حرف نمیزنید ماتهش دیگ دو سه دوزه اونم انقد خودم کفری میشم ولی اصن نمیرم ... قبلا همینطوری بود نهایتش دو روز اینا.. ولی الان چون واقعا ازش ناراحتم دلم نمیخواد آشتی کنم 💚 اللهم عجل لولیک الفرج💚
enemies عضویت: 1399/05/09 تعداد پست: 1290 ما که هرموقع قهر کنیم دو دیقه بعد اشتی میکنیم اگرم صبح قهر کنیم شب موقع خواب چون پیش هم میخوابیم یهو همو بغل میکنیم اشتی میکنیم