2789
عنوان

😇 قرآن کریم 😇

| مشاهده متن کامل بحث + 15502 بازدید | 2811 پست

منم منم لطفا تگم کن

تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است... من دلم پیش غریبی ست که نامش وطن است... گندمی را که تو از کیسه ما میبخشی... سهم نانیست که در سفره امثال من است ....دست بخشندگی ات قسمت ما نیست ولی.... تا به ما میرسی افسوس که دستت بزن است ... هر کجا حق کسی خورده شود غمگینی ... تا دم از حق بزنم مشت نثار دهن است ..باغ همسایه به تدبیر شما آباد است ... باغ بی حاصل من لانه زاغ و زغن است... دیگران لایق آزادی محض اند ولی ... خواب آزادی ما ختم به کابوس ون است ....بین گفتار و عمل بس که تناقض دارید ... نقلتان باب ترین صحبت هر انجمن است ... شاعر این قصه چنان دور و دراز است که بحث .... خارج از حوصله شعر و مجاز و سخن است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم منم لطفا تگم کن

خوش امدین به جمع ما 😍 چشم انشالله😘

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
منم هستم ایشالا به امیدخدااگه لایق باشم

خوش اومدین به جمع ما عزیزم 😍😍😍😍

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
منم هستم منم تگ کن

خوش اومدین به جمع ما عزیزم 😍😍😍

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
سلام.چه کار زیبایی! لطفا من رو هم از فردا تگ کنید.‌

سلام عزیزم 

چشم 

خوش اومدین به جمع ما 😍😍😍

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
چه فکر خوبی  منم هستم فقط هر وقت گذاشتی منم تگم کن لطفا. 🌷🌹🌷

چشم انشالله 

خوش اومدین به جمع ماعزیزم😍

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****
دوستان صفحه بیست و پنج قرآن  @rahaa98     @gh73     @مامان_بچه_هام ...

ممنون عزیز❤

 صادق باش مثل اون سیگاری که روش نوشته سرطانزا نه مثل اون آبمیوه آشغالی که روش نوشته صددر  صد طبیعی ❤ السلام علیک یا ابا عبدالله❤
دوستان صفحه بیست و پنج قرآن  @جوجههههه     @mahpishoni73     @دخترک ...

سلام عزیزم  ، منم خوندم ، خیلی ممنونم که همیشه صدام میکنین خانومی   

خدا خیرتون بده و سلامت و عاقبت بخیر باشید ان شاالله   

تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست...    خدایاشکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792