2789
عنوان

همه بهم میگ چقد داغی خصوصا شوهر اصلا سابقه نداشته ممکنه حامله باشم

| مشاهده متن کامل بحث + 623 بازدید | 46 پست
پس شبا بغل شوهری😁

مگ خودت نیستی😂😂

دخترکم🧡منو بابایي بی صبرانه منتظرتیم...❤️دِل آنا❤️خدایا شکرت بخاطر وجود سه تا فرزندم👨‍👩‍👦‍👦+👼🏻....وَ چِقَدر بی اندازه میخواهَمَت💍همسر خوبم...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برا کرونا😄ن بابا من الان 19 روز ففط داغم بیشتر دستام و پشتم

شاید کلا خودت اینجوری هستی 

دوران مجردی هم بودی ؟!

دخترکم🧡منو بابایي بی صبرانه منتظرتیم...❤️دِل آنا❤️خدایا شکرت بخاطر وجود سه تا فرزندم👨‍👩‍👦‍👦+👼🏻....وَ چِقَدر بی اندازه میخواهَمَت💍همسر خوبم...
مگ خودت نیستی😂😂

چرا هستم🙈🤣🤣

عشق فقط بچه هام.    من خمارم ساقیا.             پیمانه میخواهد دلم.   استکان پرکن می             جانانه میخواد دلم😔   🥂 سلامتی همه حال خرابا🥂 سلامتی اونی که بغلش آروم بخشه🥂    سلامتی اونی که دوست داشتم الان کنارم باشه ونیست🥂سلامتی سه تَن عشق وناموس ورفیق  🥂سلامتی خودم🥂
من هروقت بدنم داغ میشد میفهمیدم حاملم.البته من حس نمیکردم شوهرم بهم دست میزد میگفت انگاری تب داری.

ببخشید مگه چندتا بچه داری ؟؟🙄🤔

خدایا آخه این انصافه ؟؟؟؟؟؟یکی سیب خورد اومدیم این دنیا حالا یکی خفاش خورده باید برگردیم اون دنیا😜 یه زمان میگفتن اگه دستتون رو کردید تو دماغتون برید دستتونو بشوریدالان میگن دستتونو بشورید بعد بکنید تو دماغتون 😂تو این مدت اینقدر دستامو شستم که جوونه زدن 🤦‍♀️توالت بودم.. بابام در زد منم سرفه کردم که بفهمه کسی تو توالته؛ درو از اونور قفل کرد الانم از زیر در داره گاز آمونیاک میده تو!!😱🤣😂😰😬🔷اونایی که ماسک فیلتردار زدن یه جورایی به آدم نگاه میکنن که انگار پشت مازاراتی نشستن😜😉🔷مادرم انقد با وایتکس خونه رو ضدعفونی کرده که هر نفسی که میکشم میکروبای بدنم سه بار میگن: یا قاضی الحاجات😜😜😜🤣🤣
#منحرف# ‍ ‍نباشیم😂😂😂😂😂

😂🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

دخترکم🧡منو بابایي بی صبرانه منتظرتیم...❤️دِل آنا❤️خدایا شکرت بخاطر وجود سه تا فرزندم👨‍👩‍👦‍👦+👼🏻....وَ چِقَدر بی اندازه میخواهَمَت💍همسر خوبم...
ی دختر دارم چهارماه اززایمان گذشته بود فهمیدم باردارم .الان دومی رو باردارم☹ناخواسته .

به سلامتی عزیزم خدا براتون نگهشون داره 

خدایا آخه این انصافه ؟؟؟؟؟؟یکی سیب خورد اومدیم این دنیا حالا یکی خفاش خورده باید برگردیم اون دنیا😜 یه زمان میگفتن اگه دستتون رو کردید تو دماغتون برید دستتونو بشوریدالان میگن دستتونو بشورید بعد بکنید تو دماغتون 😂تو این مدت اینقدر دستامو شستم که جوونه زدن 🤦‍♀️توالت بودم.. بابام در زد منم سرفه کردم که بفهمه کسی تو توالته؛ درو از اونور قفل کرد الانم از زیر در داره گاز آمونیاک میده تو!!😱🤣😂😰😬🔷اونایی که ماسک فیلتردار زدن یه جورایی به آدم نگاه میکنن که انگار پشت مازاراتی نشستن😜😉🔷مادرم انقد با وایتکس خونه رو ضدعفونی کرده که هر نفسی که میکشم میکروبای بدنم سه بار میگن: یا قاضی الحاجات😜😜😜🤣🤣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز