2789
فکر کنم بیشتر سفارشی میگیره ها .یعنی عکس میدی خودش برات میزنه منم عکس فرستادم براش

مال شما کدوم شکل بود کدوم عکس؟؟....من خب سنم برای عروسک خوب نیست اما خیلی دوس دارم میدونم بقیه مسخرم میکنن😂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خخخخ مامانم چپ چپ نگام کرد ک گفتم میخرم ولی میخرم اخ عاشقش شدم قدش چند سانته

خیلی ناز و گوگولین  

تو اینستا مدلاشو سرچ کن بزن عروسک_روسی#  

برات یه عالمه مدل میاره قیمتاشم سرسام اوره. اینا ۳۵ سانتن فک کنم

خیلی ناز و گوگولین     تو اینستا مدلاشو سرچ کن بزن عروسک_روسی#   برات یه عالمه مد ...

تو اینستا اره دیدم الان تل خانمه رو بده تا دیر نشده خبری بگیرم   بعد گلم عکس مال خودتو میزاری میخوام ببینم سلیقه شمارو

خوشگله عزیزم...فکر کردم شما خریدی تموم شده...تازه میخوایین سفارش بدین؟؟

نه هنوز منتظرم دارم برا قیمتا نظر سنجی میکنم و مدلا . من برا کادویی میخام خیلی مدلش برام مهمه

بمن گفت اگه سفارش مشهد باشه پرداخت بعد تحویل هست بدون بیعانه .حتی اگه پسند نکردیم میتونبم نخریم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز