2777
2789

لطفا ازمنم پاک کنید

خدایا همیشه هوام داشتی همیشه به موقع نجاتم دادی بهت ایمان واعتماد دادم.خدایا توروبه بزرگیت قسم خواسته دلم بامصلحتت یکی بشه محمد یاسین بهم بدی خانم ام البنین توروبجان عباست قسم پیش خداضامنم بشو 😭خدابهم محمد یاسین ببخشه.دوستان هرکسی امضام روخوند ۱صلوات برای حاجتم بفرسته

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صورت مسئله رو پاک کنی مشکل حل نمیشه .بیچاره خانمت 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)
صورت مسئله رو پاک کنی مشکل حل نمیشه .بیچاره خانمت 

تایپک اخرشو نگا کنید 😐😐😐😐😐

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
تایپک اخرشو نگا کنید 😐😐😐😐😐

اره دیدم 

خانم هستم 🍁خوب بودن  و بدبودن  فقط برچسبیه که ادما روت میزنن بر اساس میزان نفعی که براشون داری. 🌸🌸(خطاب به یه عده اگه اهل دعوا و عقده گشایی هستی سرت به سنگ خورد چون من جواب نمیدم بگرد دنبال یه قربانیه دیگه خدا نگهدار 😛)

معلوم نیس شما زنی یا مرد

یه جا میگی هوس بستنی کردم گفتم شوهرم خرید

یه جا میگی به زنم خیانت کردم

عجب آدم هایی پیدا میشن

نازم به ناز آن کس که ننازد به ناز خویش،  ما را به ناز فروشان نیاز نیست، تا خدا بنده نواز است به بنده چه نیاز است

دلت برای اون زنه نسوزه اون که کار داره خودشم قبلش داشته زندگی میکرده فکر زن خودت باش که زندگیشو خراب کردی. 

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
تایپک اخرشو نگا کنید 😐😐😐😐😐

منم ذهنم مغشوش شد☹☹

حالم خوبه !     اما خنثی ام ، نه خوشحالم ‌.. نه ناراحت ...... اما دلم گرفته ، نمیدونم به چی یا چه کسی فکر کنم که حداقل یکمی آروم بشم ..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز