2789
عنوان

از کدوم بلاگرای اینستا خوشتون میاد از کدوم بدتون میاد؟

| مشاهده متن کامل بحث + 9277 بازدید | 149 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حال میکنم با دیدنشون😂 ندا یاسی  نیلی و پویان  نازنین و پدرام  دنیا جهانبخت  ...

با احترام به سلیقت متنفرم از همشون مخصوصا نیلی و پویان😂

❤پرسپولیس زیباترین عشق جهان❤ناشنوا باش وقتی به آرزوهای قشنگت میگن محاله🗻     بی تو ناژیم هناسکم😍😍😍#مخاطب خاص☘‌کورد😍
از اويستا اورك متنفرم دهاتي تازه به دوران رسيده كه حتي صحبت كردن بلد نيست فقط هنرش اينه ميگه من لوسم ...

خیلی ناراحتم شدم گفتی دهاتی 

دهاتیا چشونه خودم دهاتی نیستیم 

وای درست حرف بزنیم...

دهاتی توهین نیست 

اوناهم ادمن 

بی# احساس نباشیم

شیرین بهانه بود فرهاد تیشه میزد تا باور نکند صدای مردمانی که در گوشش میخواندند /دوستت ندارد/  

من اصن از اینایی که از لحظه به لحظه کارارای بچه هاشون میزارن خوشم نمیاد و دنبال هم نمیکردم ..ولی این دخترکوچولوعه گندم عجیب بامزس حرف زدن و کاراش .خیلی ناززه

《این جهان کوه است و فعل ما ندا         سوی ما آید نداها را صدا》
من از ماری اچ ام و پور بلک و هومن ایرانمنش


ماری وای عشقه

در 🌸۹۹/۹/۹🌸 کرونا از بین رفته شوهرمم کار پیدا کرده داریم‌کارای عروسیمونو میکنیم ....۱سالو ۶ماهه عقدم برای درست شدن کار شوهرم یه صلوات بفرستید💖تیکرمم تیکر وقتیه شوهرمو بعد ۱ ماه میخام ببینم  

بانوی شلخته و گندم سرنوشت و شهین دخت و عاطفه عبداللهی 

محله ما یک رفتگر دارد،صبح که با ماشین از درب خانه خارج می شوم سلامی گرم میکندو من هم از ماشین پیاده می شوم و دستی محترمانه به او می دهم ،حال و احوال را می پرسد و مشغول کارش می شود....همسایهطبقه زیرین ما نیز دکتر جراح است ،گاهی اوقات که درون آسانسور می بینمش سلامی میکنمو او فقط سرش را تکان می دهد و درب آسانسور باز نشده برای بیرون رفتن خیز می کندبه شخصهاگر روزی برای زنده ماندن نیازمند این دکتر شوم ، جارو زدن سنگ قبرم به دست آن رفتگر ، بشدت لذت بخش تر از طبابت آن دکتر برای ادامه حیاتم است.تحصیلات مطلقا هیچ ربطی به شعور افراد ندارد#کتاب چند کلام ساده

اینستا ندارم 😒💘

وقتی توی یه تاپیک پست میذارم و دلیل ومدرک از قرآن میارم و تومیگی خرافاته و قبول ندارم و....اونوقته که دیگه جوابتونمیدم؛چون کسی که خدارو قبول داره ولی قرآنو نه،احمقه ...و تو منطق من بحث کردن باآدم احمق،توهین به خودمه! حالا تو فکرکن من کم آوردم،اوکی.... اینجوری خوش باش😉
خوشم میاد همشونم داغون:) حداقل یکی دو تا از اینا رو فالو کنید کاراشون شبیه همه

هیشکدومو فالو نکردم 

فقط هر روز چک‌میکنم 🤣🤣

شیرین بهانه بود فرهاد تیشه میزد تا باور نکند صدای مردمانی که در گوشش میخواندند /دوستت ندارد/  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز