2789
عنوان

آش

207 بازدید | 34 پست

دوستان سر دیگ نذری هستم 

دعا و رازو نیازی دارید اسم بگید

😋ته دیگ لوبیا پلو(نشون میده زندگی هنوز قشنگیاشو داره😎)😋 یکی از فانتزیام اینه که : یه کهکشان جدید کشف کنم بعد اسمشو بذارم ته دیگ لوبیا پلو   :)) شکمو هم خودتییی  

😋ته دیگ لوبیا پلو(نشون میده زندگی هنوز قشنگیاشو داره😎)😋 یکی از فانتزیام اینه که : یه کهکشان جدید کشف کنم بعد اسمشو بذارم ته دیگ لوبیا پلو   :)) شکمو هم خودتییی  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من من 

مریم بانو😌آدم شم😁

اون خواسته ی ناممکنم انجام شه☹

     با من درنیفتین من مثل بقیه نیستم                                                                                          شلوارتونو میکشم پایین   
آش دیگه مثبت ۱۸ شده😶 برا منم دعا کنید به عشقم برسم😑

چرا مثبت ۱۸؟؟

انشالله گلم

😋ته دیگ لوبیا پلو(نشون میده زندگی هنوز قشنگیاشو داره😎)😋 یکی از فانتزیام اینه که : یه کهکشان جدید کشف کنم بعد اسمشو بذارم ته دیگ لوبیا پلو   :)) شکمو هم خودتییی  

منم دعا کن دیگه خسته شدم بازم بی بیچکم منفی شد😔

دوستای مهربونم بااون قلب مهربونتون دعا کنید هر چه زودتربارادر بشم 🙏🥺لا حَولَ ولاقُوهَّ الاباالله العلی العظیم 💚💚💚💚💚می شه برای سلامتی صاحب الزمان وبعدش برای حاجتهام صلوات بفرستی؟؟؟😙😙😙خیلی محتاج دعاهاتون هستم ان شاء الله همیشه شاد وسلامت باشین💚💚💚💚💚💚
من آش میخواااااام😕

بفرما گلم 

اصفهانم من 

اگر نزدیکی آدرس بدم

😋ته دیگ لوبیا پلو(نشون میده زندگی هنوز قشنگیاشو داره😎)😋 یکی از فانتزیام اینه که : یه کهکشان جدید کشف کنم بعد اسمشو بذارم ته دیگ لوبیا پلو   :)) شکمو هم خودتییی  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز