اگه خود مادر پدر و اعضای نزدیک خوانواده بهش بگن محمد علی همه کامل صداش میزنن
دوستاش که نمبین خانوادش چی صداش میکنن پس میگن ممد
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
میخواستم اگه بچم پسر بود بزارم سبحان ولی خدا بهم ی دختر داره که میخوام بزارم هدی
من هدی دوست ندارم ولی مبارک باشه
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
وقتی به اسم کامل صداش کنی خودش هم حساس میشه و اگه کسی نصفه صداش زد بهشون میگه
چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم
وقتی به اسم کامل صداش کنی خودش هم حساس میشه و اگه کسی نصفه صداش زد بهشون میگه
فک کردی توجه میکنن دورسته میخورنش نسلا فرق کرده
مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/
والا من پسر خواهر شوهرم اسمش امیر علی هستش تو خونه صداش زد علی
ولی دوستاش همه میگن امیر علی کلا ۷سالش هم هست
چادر من 😍تاج بندگی من است👑سند زهرایی بودنم را امضا میکند😌طعنه ها دلسردت نکنند بانو 😥با افتخار در کوچه های شهر قدم بزن 😉 یک مادر دهه هشتادی👶😍 متولد ۱۳۸۰ تیکر تولد یک سالگی دخترم