2777
2789
عنوان

واریکوسل

| مشاهده متن کامل بحث + 242 بازدید | 22 پست

شوهرمن عمل نکردچون خفیف بود.دکتربراش چن تا آمپول خارجی نوشت که یادم نیس چی بودوقرص ویتامین e دادکه مرتب میخورد ..ولی وایکسل شوهرشما شدید هست باید عمل شه حتما..بعدباخیال راحت بزارین بچه بشه.‌..تعجب میکنم ازحرف دکترت

🥺خدایا به بزرگی خودت قسمت میدم‌..اونایی که بچه دارنمیشن براشون اولادصالح عنایت بفرما😭
واریکوسل چجوریه؟؟؟؟ من شوهرم رفت ازمایش اسپرم داد همه چیزش خوب بود ولی توی کیسه بیض..ه ها ...

تو سونو مشخص میشه توده چی هست .مردا بیشتر مشکل پروستات  دارن ایشالله که چیزی نیست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من نمیدونم والا باس بره دکتر ببینن چی میگه واریکوسل رگ های اضافی بیضه ای هستن ک باعث جلو گیری سرعت ا ...

گرید ۲ مایل به ۳یعنی میخواد شدیدتر شه..تا ازاین بدتر نشده وقت و تلف نکنین

🥺خدایا به بزرگی خودت قسمت میدم‌..اونایی که بچه دارنمیشن براشون اولادصالح عنایت بفرما😭
گرید ۲ مایل به ۳یعنی میخواد شدیدتر شه..تا ازاین بدتر نشده وقت و تلف نکنین

والا همین الان بهش زنگ زدم گفتم بریم یه دکتر دیگه افتاد باهام دعوا

😔

مث اینکه بچه نمیخواد دلم داره میترکه

برای مامان شدنم یه صلوات مهمونم میکنی 😊❤🌹                   طُ بهترین اتفاق زندگیمی 👩‍❤️‍👨✨🧿❤️            مازندران 😎✨❤️                      
والا همین الان بهش زنگ زدم گفتم بریم یه دکتر دیگه افتاد باهام دعوا 😔 مث اینکه بچه نمیخواد دلم دار ...

بس خودتو عذاب نده وقتی سرش به سنگ خورد حالش جامیاد

🥺خدایا به بزرگی خودت قسمت میدم‌..اونایی که بچه دارنمیشن براشون اولادصالح عنایت بفرما😭
بس خودتو عذاب نده وقتی سرش به سنگ خورد حالش جامیاد

چ بدردم میخوره دیگه سرش ب سنگ خوردن وقتی کار از کار گذشته باشه

برای مامان شدنم یه صلوات مهمونم میکنی 😊❤🌹                   طُ بهترین اتفاق زندگیمی 👩‍❤️‍👨✨🧿❤️            مازندران 😎✨❤️                      

@نی_نی_یار_حذف_تاپیک2  

@نی_نی_یار_شب  

@نی_نی_یار_شب  

نی نی یار این تاپیکمو پاک کن

برای مامان شدنم یه صلوات مهمونم میکنی 😊❤🌹                   طُ بهترین اتفاق زندگیمی 👩‍❤️‍👨✨🧿❤️            مازندران 😎✨❤️                      

شوهر منم واریکوسل خیلی شدیدی داشت عمل کرد بعدش دیگه باردار نشدم الان 17 ساله هرچه دکتر رفتم گفتن فقط جنین اهدایی باید بگیرم دوبار هم جنین گرفتم ولی نشد بازم منتظرم تا اگه کسی جنین داشت و نخواست ازش بگیرم 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش