2777
2789
عنوان

عکس کراشم

| مشاهده متن کامل بحث + 4458 بازدید | 150 پست

[QUOTE=151974583]چرا از طاها عکس زشت میزاری؟بزار یه خوشگلشو بزارم[/QUOTE]


در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
چرا از طاها عکس زشت میزاری؟بزار یه خوشگلشو بزارم

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
یکی بگه این کیه؟؟ بعد تامبوی یعنی چی

شکیبه غلامی دختره یا درستش شکیبا غلامی تام بوی یعنی تیپ پسرونه میزنه دوستشم طاها ترنسه 

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !

واییی شکیبببب اه اه دختره ی ل ز .من ک عشقم فقط نامزدمه و بس

اسم کاربریم :فاطماگل اسم ی سریال ترکی بود که دوسش داشتم 😁مخالف ازدواج در سن کم.اگه با نظرم الکی مخالفی (دنبال دعوایی ) ممنون میشم ریپ نزنی  گیسامو ول کن تا گیساتو ول کنم 😒😶
شکیبه غلامی دختره یا درستش شکیبا غلامی تام بوی یعنی تیپ پسرونه میزنه دوستشم طاها ترنسه 

یعنی نصف دخترایب دهه هشتاد رو شکیب  کراش دارن

اسم کاربریم :فاطماگل اسم ی سریال ترکی بود که دوسش داشتم 😁مخالف ازدواج در سن کم.اگه با نظرم الکی مخالفی (دنبال دعوایی ) ممنون میشم ریپ نزنی  گیسامو ول کن تا گیساتو ول کنم 😒😶
واییی شکیبببب اه اه دختره ی ل ز .من ک عشقم فقط نامزدمه و بس

باش شما خوب مابد 

در تاریخ 99/9/9 به آرزوم رسیدم                                 اگه ج ندادم فکر نکن میترسم دارم به حقوق حیوانات احترام میزارم ;)                                    این کاربری سه نفرى بوده حالا شدیم دونفری            l❤u                      کیا مثل من عاشق چیستانن ؟!سه تا زن تو دنیا از همه خوشگل ترن اگ گفتی چه کسانی هستند؟؟ میدونم که هیچکی نمتونه بگه خوب من به شما میگم!!👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭👭💁💁💁مامانم خشمل چشم ابی م 🙈😘، انعکاس تصویرش تو آینه و سایه اش !
باش شما خوب مابد 

ههه چ شاخ ههه

اسم کاربریم :فاطماگل اسم ی سریال ترکی بود که دوسش داشتم 😁مخالف ازدواج در سن کم.اگه با نظرم الکی مخالفی (دنبال دعوایی ) ممنون میشم ریپ نزنی  گیسامو ول کن تا گیساتو ول کنم 😒😶
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز