یکتامجد مدیر عضویت: 1398/11/19 تعداد پست: 44 عنوان لانهگزینی | مشاهده متن کامل بحث + 177 بازدید | 28 پست دوستان لطفا کمکم کنید. من این ماه اقدام داشتم. 27وقت پریودم بوده. پریود نشدم ولی امروز لکه قهوه ای دیدم امکان داره لانه گزینی باشه😟😟😟 1399/05/29 | 22:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازدونه۷۸ عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 1482 شوهرم سر کاره فرداشب میاد. تست خونه ندارم مامان شدی مطمئن باش از الان میگم مبارکه فردا تگم کنی بهم خبرشو بدی ذوق کنم
نازدونه۷۸ عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 1482 چه علائمی داشتی؟ هیچی فقط حس کردم چشام برق میزنه خخخخبعد سینمم یکم هالش تیره شده بود و درد داشتبارداری اولمه نمیدونستم چی ب چیه ک 😁مشکلیم نداشتم کلا
taranomaymah عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 5064 هیچی فقط حس کردم چشام برق میزنه خخخخ بعد سینمم یکم هالش تیره شده بود و درد داشت بارداری اولمه نمید ... قبلآسینه درد اصلآ نداشتید؟
نازدونه۷۸ عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 1482 قبلآسینه درد اصلآ نداشتید؟ نه داشتم حس میکردم خیلی حساس شدنالبته قبل پری همیشه یه کوچولو دردناک میشه ک
یکتامجد مدیر استارتر عضویت: 1398/11/19 تعداد پست: 44 هیچی فقط حس کردم چشام برق میزنه خخخخ بعد سینمم یکم هالش تیره شده بود و درد داشت بارداری اولمه نمید ... خدارو شکر نازدونه جون🥰🥰
یکتامجد مدیر استارتر عضویت: 1398/11/19 تعداد پست: 44 مامان شدی مطمئن باش از الان میگم مبارکه فردا تگم کنی بهم خبرشو بدی ذوق کنم خدا از زبونت بشنوه عزیزم
نازدونه۷۸ عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 1482 خدارو شکر نازدونه جون🥰🥰 فداتشم عزیزم مامانه خوشگل😍 چن وقته اقدامی مشکل خاصی ک نداشتی
یکتامجد مدیر استارتر عضویت: 1398/11/19 تعداد پست: 44 فداتشم عزیزم مامانه خوشگل😍 چن وقته اقدامی مشکل خاصی ک نداشتی من قبل از عید سقط داشتم قلبش تشکیل نشده بود بعد این ماه اقدام داشتم. شوهرم هم اسپرمش کمه دارو مصرف میکرده تا این ماه که داروهاش تموم شد
نازدونه۷۸ عضویت: 1399/05/20 تعداد پست: 1482 من قبل از عید سقط داشتم قلبش تشکیل نشده بود بعد این ماه اقدام داشتم. شوهرم هم اسپرمش کمه دارو مصرف م ... عزیزم این ک بچت قبل نداشت علایم خاصی داشتی؟ منم استرس دارم
یکتامجد مدیر استارتر عضویت: 1398/11/19 تعداد پست: 44 نازدونه جون اصلا استرس نداشته باش. فقط به لحظه دنیا اومدن نی نیت فکر کنم که بسلامتی توی بغلت داری بهش شیر میدی🥰