2777
2789
عنوان

شوهرتون...

| مشاهده متن کامل بحث + 615 بازدید | 81 پست

صب وقتی من خوابم میره، 8،8ونیم میاد

تعطیلات رسمی فقط تعطیله. 

منم روزا تنهام اما خب چون همسرم خدارشکر از اون مردا نیس ک بیاد خونه بگه خستم و فلان، شب ک میاد کلی وقت برام میزاره 

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

۶ و نیم.صبح میره تا بیاد خونه ۷ و نیم شبه

تعطیلی نداره، گاهی اوقات فقط جمعه ها و خیلی کم‌ روزهای تعطیل رسمی خونه هست 

**اُفَوِّضُ اَمری اِلی اَللّهِ اِنَّ اَللّهَ بَصیرُ بِالعِباد**

ساعت ۷و۸ میره ۳و۴ هم میاد اوایل ازدواج که ساعت کاری من بیشتر بود الانم که کم‌کم دارم رو به بازنشستگی میرم😂


[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

به لطف کرونا نه میره نه میاد😂😂😂

آنلاین شده و کلا خونه

قبلا هم ۸ صب تا ۳ 

یروزایی هم ۱۲ ظهر تا ۷ 

بستگی به ساعت کلاساش داشت

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷

منم این فواصل ک شوهری نیست...صبح بلند میشم کارامو میکنم بعد تا ظهری ک اقایی بیان میرم خونه مادری...باز میاد خونه من میخوابم تا عصر و باز خونه مادری و شام.هم خونه مادری😂

گاهی شوهر تنبل میفرماید شب هم بخوابیم خونا مادری

مامان کوچولو هستم😊😍😍از ۹۶ تا الان عضو بودم ...خودت واسه خودتی تامام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پوست 💚

8886 | 25 ثانیه پیش

ضد افتاب

2225114 | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز