2789

همه سهمام منفیه

بالای منفی ۲۰

نمیفروشم

کوله بار گناهانم بر دوشم سنگینی میکرد،ندا آمد بر در خانه ام بیا آنقدر در بکوب تا در برویت وا کنم.وقتی بر در خانه اش رسیدم هیچ در بسته ای ندیدم،هر چه بود باز بود.گفتم خدایا بر کدامین در بکوبم؟ ندا آمد: این را گفتم که بیایی،وگرنه من هیچ وقت درهای رحمتم را بروی تو نبسته بودم.کوله بارم بر زمین افتاد و پیشانیم بر خاک...مهربــــان خـــدایم دوســــتت دارمـــــ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اولین خریدم توی اردیبهشت بود

تا هفته قبل ۲۸ میلیون سود داشتم که امروز شد ۸ میلیون 🥴

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

خوب چرا منفی شد نفروختی البته خودم اینطورم 

باورم نمیشد اینجوری ریزش کنه خواهر 🤐

الانم نمیدونم سیو سود کنم یا نه

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

منم باور نمیشد.پولم اخر شهریور نیاز دارم واقعا موندم چکار کنم

خدا کنه زودتر برگرده

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز