2789

🙃🙃🙃🙂🙂🙂🙂

 @پسر_شیک سابق من جنگجوی خوبیم💪😎اما صلحو دوسدارم😁                          ی نفرهس ک فراموش نمیکنم ولی باخاطره هاش خودمو              اروم میکنم 🙂باخاطره هاش میگذرونم🙃شکستن دل بزرگ ترین گناهه حق الناسه🙂خدا حق ادم عاشقو میگیره🙂🙂  دلت نلرزه راحت تری😶      ولی میبخشمت چون عاشقتم🙂  @پسر_شیک_سابق 

@خر


 @پسر_شیک سابق من جنگجوی خوبیم💪😎اما صلحو دوسدارم😁                          ی نفرهس ک فراموش نمیکنم ولی باخاطره هاش خودمو              اروم میکنم 🙂باخاطره هاش میگذرونم🙃شکستن دل بزرگ ترین گناهه حق الناسه🙂خدا حق ادم عاشقو میگیره🙂🙂  دلت نلرزه راحت تری😶      ولی میبخشمت چون عاشقتم🙂  @پسر_شیک_سابق 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادرشوخر

ته دیگ ماکارونی

تومبون

عفت زجه زن

قرتو کمرم فراوونه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...

@عایش  

والا اسم کاربری خودم خیلی راحتو آسون بدون فاصله وحروف انگلیسی😂


من بلوچم زبانم بلوچی لباسم بلوچی فرهنگم بلوچی وطنم ایران مکران بلوچستاااان 😍افتخارم اهل سنتم😍بااحترام درخواست دوستی پذیرفته نمیشود❌کاری داشتین تاپیکام درخدمتتونم

@کش۲۰۲۰تومبون  

@جاریتونم  

@خرمگس_خرشانس  

@شاشو  

@کنیز_مادرشوهر  

  

دچار ِ عشق ِ تو که می شوم دلم از ذوق سوت میکشد.. عجب تفاهمی داریم ما تمام ِ دغدغه ام این است زودتر به دنیا بیایی. زودتر باسواد شوی با سواد ِ عشق. تا بفهمی که جان ِ من چقدر تو را عاشق است نازکم دلیل ِ این همه رعایت ِ عاشقی ِ من حضور ِ توست جانکم. به من نگاه کن ببین چگونه دوستت دارم چگونه وقتی حتا نمیبینمت ، بیشتر دوستت دارم. از کنار ِ باغ ِ خاطراتم که رد می شوم تو بهترین خاطره از تمام ِ امسالی... عزیزکم چه خوب که هستی چه خوب که قرار است بیایی تا قاصدک بچینیم برای هم آرزو کنیم چه خوب که من قرار است مادرت باشم قرار است به جان من قسم یاد کنی قرار است صدایم کنی قرار است هزار بار برایت لالایی بخوانم تا بخوابی... و وقتی که خوابی دلشور ه داشته باشم که مبادا کابوس ببینی... قرار است برایت و ان یکاد بخوانم که چشم زخم نبینی قرار است با تو راه روم که یاد بگیری ...زمین نیفتی. و هزار قرار دیگر که فقط خدا میداند چقدر شنیدنی و ُ دیدنیست. تو از خورشید هم برای من گرم تری از ماه هم زیبا تری😍❤ ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز