2789
عنوان

«شعر٧»

| مشاهده متن کامل بحث + 19947 بازدید | 3561 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هم دارم میرم سر خونه زندگی  هم یه مسئله ای بین من و احمد رضا پیش اومده که مجبورم دیگه برم😔 ح ...

قربونت بشم 😢😢

ان شاءالله خوشبخت بشی ...

حل میشه فدات بشم ...

امیدت به خدا باشه ..

نی نی ت اومد بیا سایت 😢

دلم تنگ میشه برات 😔

🌹💔نــگــرانــمــ...نــگــرانمـ😔 ـنــڪــنــد خــواب بــمــانــمــ..😢..نــڪــنــد بــغــض مــن از شــدت غــمــ،نه بــبــارد،نه بــڪــاهد،ابدالــدهر بــمــانــد.😢..نــڪــنداشــڪ نــریــزمــ؟نــڪــندڪــرب و بــلــاونــجــفــم را نــدهیــ ...حــضــرت اربــابــ..نــڪــنــد بــاز نــخــوانــم ڪــه اے اهل حــرم،مــیــر و عــلــمــدار نــیــامــد...نــڪــنــد بــاز بــمــانــمــ..نــڪــنــد...پــایــپــیــاده حــرمــت بــاز بــمــانــد...بهدلــم حــســرت و آهشــ...نــگــرانــمــ....نــگــرانمــنــڪــنــد دیــر شــود جــاے 😢بــمــانــمــ...اربــابــ_صــدایــ_قــدمــتــ_مــیــ_آیــد😔�
قربونت بشم 😢😢 ان شاءالله خوشبخت بشی ... حل میشه فدات بشم ... امیدت به خدا باشه .. نی نی ت اومد ...

خدا نکنه❤😥

ممنون آبجی انشا الله تو هم به آرزو های قشنگه برسی😍

چشم اگه بتونم حتما میام😘😍



خدانگهدار نی نی سایت👋
خدا نکنه❤😥 ممنون آبجی انشا الله تو هم به آرزو های قشنگه برسی😍 چشم اگه بتونم حتما میام😘😍

ممنون خواهرییی ان شاءالله 🌹🌹

چه شب هایی که باهم حرف میزدیم 

چه خاطره هایی که برای هم تعریف نمیکردیم 

دور همی هامون یادتع😔

هیییی روزگار 

چقدر زود گذشت ....

خدانگهدارت باشه عزیز دل🌹🌹

دوست دارم و هیچ وقت فراموشت نمیکنم

🌹💔نــگــرانــمــ...نــگــرانمـ😔 ـنــڪــنــد خــواب بــمــانــمــ..😢..نــڪــنــد بــغــض مــن از شــدت غــمــ،نه بــبــارد،نه بــڪــاهد،ابدالــدهر بــمــانــد.😢..نــڪــنداشــڪ نــریــزمــ؟نــڪــندڪــرب و بــلــاونــجــفــم را نــدهیــ ...حــضــرت اربــابــ..نــڪــنــد بــاز نــخــوانــم ڪــه اے اهل حــرم،مــیــر و عــلــمــدار نــیــامــد...نــڪــنــد بــاز بــمــانــمــ..نــڪــنــد...پــایــپــیــاده حــرمــت بــاز بــمــانــد...بهدلــم حــســرت و آهشــ...نــگــرانــمــ....نــگــرانمــنــڪــنــد دیــر شــود جــاے 😢بــمــانــمــ...اربــابــ_صــدایــ_قــدمــتــ_مــیــ_آیــد😔�
امضات؟؟؟؟😐

فِکر کن با تمام جـان بخایِ
کنارش باشیِ حَتی برایِ یک لحظهِ
دلت پر  میزنه خـوابِش بِگیره
رویِ پاهات با مُـوهاش وَر بریِ
بشینیِ وُ مَحـو کارایِ روزانَش باشیِ لبخَـند بزنی..
اَخم کنه و زُل بزنه تو‌چِشـات
وُ کَـم بیارهِ بزنه زیره خنـده
تُـورو مـالکِ زندگیـشِ بدوُنه
و از بودنـت خوشحـالِ باشِه
نگاه کن ؟ تـوُاَم غَـرق افکاره عاشِقونه شُدی!
این جاذبهِ وَ خاصیِـت عشقِــہ.

...

بگذار تو را اول تو را دوم تو را سوم تو را تا به انتها تا به پایان جهان دوستت بدارم بگذار دوستت ...

تو را جویم ز هر نقشی که دانم،
تو مقصودی، ز هر حرفی که خوانم...🍃❤


دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤

تو کی باشه که زندگیه منو بخوای قضاوت کنی؟ 

من کامل نیستم و قرارم نیست باشم!

 ولی قبل از اینکه انگشتتو به سمت من بگیری، مطمئن شو که دستات تمیزن :)



مخاطب_عام#

در پی یافتن مرهم عشقم...ورنه منه دیوانه عاشق چه به داروسازی ♥️M♥️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز