2789
عنوان

بچها من سه تا گوشی لمسی دارم بیاین بیاین کارتون دارم تروخدا

| مشاهده متن کامل بحث + 442 بازدید | 36 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میدادم من گوشیمو دادم برادرهمسرم با اینکا فقط دوتا داشتم گعتم لازم ندارم حداقل بدم به اون که نیاز د ...

منم مادیاتی فک نمیکنم داداش بزرگم بود میدادم چون خیلی بدردم میخوره قدر نشناس نیس

میدونم شرایطو دیدی گفتم دلخوشی از هم نداریم فقط کارش بیوفته مهربون میشه خودش یه شارژر یهم نمیداد قبل ...

ببین من نگفتم داداشت خوبه ولی میگم از یه گوشت و پوست و استخونین

همه سیاه سفیدا قشنگن مثه پانداها..... برف لای موهات...... چشمات....

من بودم اگ گوشی اضافه هم نداشتم گوشی خودمو میدادم دلم نمیاد داداشم بدون گوشی بمونه

درخواست =گزارش🙃 .من همانم که تویی از همه عالم جانش.❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤🤩😘                                                 از صبح تاشب هرکاری میکنی استوری میزاری...😐بعد مینویسی سرتون نکنید توزندگی من ماسرمون نمیکنیم تو زندگیت تو زندگیتو میکنی تو چش ما والااااااا😁سوس ماز                           
الکی بگو خرابن وقتی لیاقت نداره یا بده بهش بدون پول و کلا فراموشش کن

چون میدونم بدم دیگ پریده همه چیو فراموش میکنه؟ ولی بد نیس یوقت کار من بهش میوفته اونم منو کمک نمیکنه؟؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز