2789
عنوان

تو ، خیابون ما الان عروسیه🤐

613 بازدید | 88 پست

اابته انروز جهاز برونه فردا حنابندون، پس فردا عروس کشون

تک تک مراسم هارو هم دارن اجرا میکننن😑

به نظرتون زنگ بزنم بهداشت یا هنوز زوده😐

وزن اوایه ۵۳ کیلو    شروع رژیم 27  مرداد هدف: ۴۸ کیلو، در ۲۷ مهر😍😍😍😍😍😍😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیکار داری اخه زنگ نزنیا 

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

کرونا از رگ گردن ب شما نزدیک تر است

عضوشدن توی نی نی سایت برام مثل ی چالش شخصی هستش!چون اینجا طرزفکرایی و میبینم ک منو ب ستوه میارن اما با خودم شرط کردم که به وسیله این سایت صبرمو ببرم بالا و جواب هرچیزی و ندم و پرخاش نکنم!🙂😁تجربه های بقیه هم برام جالبن!خودم جای اونا میزارم و خیال بافی میکنم که اگه جای اون طرف بودم چیکار میکردم🧐🤔دوستون دارم بوس ب همتون ب خصوص آبانیاو ب جز برادرای سایت😁😁😁

بزن بیان پخششون کنن هرکدوم اینا مریض یا ناقل باشه کلی آدمو درگیر میکنن خودشون به درک

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

بزن زنگو😎 وایی انگار جام جهانیه از مقدماتی میرن به فینال😶

اینجور وقتا یاد ی جوک زشت می افتم ک نمیگم 🤪😑😁

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز