2777
2789
عنوان

کرم معجزه

| مشاهده متن کامل بحث + 36756 بازدید | 97 پست
عزیزم من جوش نداشتم واسه سفیدی پوستم استفاده کردم عروسک بخدا قسم بهترین این کرم گیاهی ندیدم

سلام ببینید کرم دستساز تو بازار با نام معجزه زیاد شده که متاسفانه بعضیا هیدروکینون میزنن🤦

با برسی دقیق و سوابق فروش ما میتونید با اعتماد کامل خرید کنید و خاطرتون جمعه که کرمی که استفاده میکنید داروسازی شده و با نظر کارشناس بعد مشاوره رایگان اقدام به تهیه و مصرفش میکنید 


کلی اطلاعات رایگان تو پیج اینستگراممون گذاشتیم ممنون میشم دنبال کنید


http://Www.instagram.com/celaracream

 

اقای درویشی / سازنده و پخش کرم دستساز معجزه

09906922783

09303041768


#کرم_معجزه‍ 

#کرم_ضدلک‍ 

#ضدلک_معجزه‍ 

#معجزه_دستساز‍ 

#کرم_ضدجوش

سلام منم استفاده کردم اولین بار یک سال پیش بود تا الان دارم استفاده میکنم پوستم عالیه سفید صاف شفاف خیلی ازش راضیم برام عجیبه این کرم اولین کرمیه که اینقد بهش اعتمادکردم وقبولش دارم ک عالیه و بدون ضرری برا پوستم به شما هم توصیه میکنم خانما گل اصلا دریغ نکنید شما هم لایق زیباترشدن هستین اصل کرم پیدا کنید من پیش این خانم یکساله دارم میگیرم کرماش حرف ندارن شمارشو براتون میذارم میتونین بش اعتماد کنید اونم یک خانمه مثل همه ما خیلی وقته میشناسمش09020966724

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اسمشو بگو لعنتی

عرضه بی واسطه و مشاوره زیر نظر گروه داروسازی انواع کرم های شب جهت رفع لک و جوش با کرم معجزه درویشی 

پیج اینستگرام اصلی
http://Www.instagram.com/celaracream


کانال تلگرام ارسالی های پستی
https://t.me/kalakhareji2

تماس 09906922783

09303041768


#کرم_معجزه 

#کرم شب_معجزه

چیکار کنم آخرش یعنی پس بدم؟؟😔😔

سلام جانم من وخواهرم همین مشکل رو داشتیم معجزه استفاده کردیم واقعا سفید وخوشکل میکنه استفاده کن من کلی لیزرکردم جواب نداد داروی گرون خریدم بی فایده است بخر تا شصت روز هر شب بزن رو صورت شیش تاهشت ساعت بمونه(البته هفته ی اول اندازیه یعدس به کل صورت بزن وماساژ بده وبرا بعدازبک هفته اندازیه یم نخود نه بیشتر وماساژ دورانی بده) قبل زدن پبعداز زدن باصابون زردچوبه بشور وقتی بیرون میری حتما ضد آفتاب بزن بعداز شصت روز به مدت دوهفته یک شب درمیان بزن بعدازدهفته دوشب بزن یک شب نزن ودوهفته تا یک ماه یک شب بزن دو شب نزن بعددوهفته باز در هفته یک بار استفاده کن بعدیک ماه هر ده روز یکبار وبعد هرماه یکبار اینجوری دیگه لک نمیزنی وثابت میمونه اینایی که پوستشونخراب شده یکدفعه ولش کردن والله اگه بهترین لیزرکه سی او دوبرا سفیدوجوان سازی ولک هست بری باز بهت میگن اصلا صیح بیرو نرو از ساعت شیش عصر تاشیش صبح میتونی بیرون بری واز ضدافتاب حتما استفاده کن بری وافتاب بزنه باز پوستت داغون میشه حداقل این بدتر نمیکنه تبلغ زیاده برا خراب کردن این کرم چون بنفع خیلیا نیست 

من همش دارم دعامیکنم سازندشو پیج درویش برو تو اینیستا درموردش مفصل توضیح داده دیگه خود دانی اگه بخوای استفاده کن من پشیمون نیستم حقیقتش 

دوستان چرا انقد درمورد این کرم ذهنیت بد دارین یعنی فکر کردین کرم های شیمیایی حالا خوبن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا پوست ماها خراب نشده (چون یدفعه نباید قطع بشه )

چرا میگی لک افتاده ،دوست عزیز شما از صبح تا شب یه صابون به پوستت نمیزنی یه ضد آفتاب نمیزنی بعد انتظار داری پوستت همونجور بمونه ؟؟؟؟؟؟اصن این کرم لایه برداره اینکه بعدش خودت هیچی به پوستت نمیزنی دیگه ننداز تقصیر معجزه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز