2789
عنوان

من کی قرارع جوونی کنم؟+اسکرین

| مشاهده متن کامل بحث + 2335 بازدید | 93 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چجوری جرعت میکنن خدایی😨😨من با شوهرمم باشم میترسم تا اون موقعه اخه نانجیب زیادن اومدن خفتمون کردن خ ...

دقیقا

من ۹_۹_۹۹ بیمارسنان مورد علاقم  مشغول بکارم😍😍دوستان من ازمون علمی قبول شدم و مصاحبه مونده که احتمالا ۵یا ۶ ماه طول بکشه،جوابش بیاد
اون یکی دستشه  یعنی دست راستش که تایپ میکنه میشه هانیه با دست چپ جواب میده میشه حسام جان


قضاوت

چیزی به شماهانباید گف تاپیکمو ترک کن لطفا!اگ فم میکنی دروغع پس جرا اینجا وقتتو گذاشی؟

به نظر من دختری که تا سه شب بیرون باشه هر بلایی سرش بیاد حقشه ،،،،مگر اینکه مجبور باشه مثلا بیمارستانی باشه یا مهمونی چیزی باشه وگرنه تو پارک وخیابون وجاهای اینجوری اون موقع دختر بیرون باشه مشکلی داره

  
اون یکی دستشه  یعنی دست راستش که تایپ میکنه میشه هانیه با دست چپ جواب میده میشه حسام جان

😂😂 همینه والا

توام قاتلی میدونی چرا؟                      چون روی قتل انسانهایی که برای حق طبیعیشون فریاد زدن ، سرپوش گذاشتی .     قطعا به اون دنیا اعتقاد داری دیگه....   

اقا داداشت خوبه خداوکیلیییییییییی داداش من ی بارم با عشقم و جان و اینا صدام نکرده😐

حسود_پلاستیکی# شدم

 اسممو به خاطر بسپارین خوشم میاد مثلا برم یه تاپیک بشناسنم😂اقا اعلاناتو چک میکنی میبینی همش لایک😑اقا خب یه چیزی بگین سرگرم شیم فقط لایک نکنین😑تاپیک عکس بود تگم کنیننننن😑😂تاپیکامم جواب بدین افسرده نشم.خیلی دوست دارم اسممو عوض کنم بذارم پیشولی ولی نمیشه(تو یک کیلومتریم گربه ببینم چراغم فعال میشه جیغ میزنمااا ولی همه چیم گربس😂)
بابا برادرمهههه

روابطتون عجیبه ها من و داداشم یبارم اینجوری حرف نزدیم😂😂😂😂نهایت اون گفتا کجااااا😒😒 منم گفتم به توچه😏😏 اونم گفته خیلی پررو شدیاااا 😳😳بعد مث خروس جنگی ادامه دادیم😌

یهو دیدی خوردمت😏
اقا داداشت خوبه خداوکیلیییییییییی داداش من ی بارم با عشقم و جان و اینا صدام نکرده😐 حسود_پلاستیکی# ...

منم داداشم دو سال باهم فاصله سنی داریم تا نوجوانی ک مشت و لگد میزدیم همو الان ک بزرگ شدیم دیگه لفظی دعوا میکنیم و فحش میدیم😕😕😂😂

همه سیاه سفیدا قشنگن مثه پانداها..... برف لای موهات...... چشمات....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز