2789
نه خیلی آرایش داره چهره طبیعیش معلوم نیس

🤣چرا من برعکس فکر میکنم آرایش خیلی کمه یه رژ و یه ریمله انکار 

ببخشيد اگه کوچکترین قضاوتتون کردم حلال کنید شرمنده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چهره‌ چ‌ طور تو سلیقه نیست ،  یا طرف‌ زیبا‌ و دلنشینه یا نه معمولی  تو سلیقه ی من‌ نیست ...

وا چی میگی 

چهره ام سلیقیه ای دیگه یکی از یه چهره خوشش میاد 

یکی دیگه ن تو سلیقش نیس 

یکی چهره شرقی میپسنده یکی غربی و...

این چیزا نیاز به توضیح نداره فک کنم ‌

چهره‌ چ‌ طور تو سلیقه نیست ،  یا طرف‌ زیبا‌ و دلنشینه یا نه معمولی  تو سلیقه ی من‌ نیست ...

خوب عزیزم راست میگه بعضیا خوشگلن از نظر اکثریت من اما خوشم نمیاد یا بالعکس.این الان همه اجزا صورتش اوکیه اما زمخته

خدایا ممنون که‌ منو لایق خوشبختی دانستی
دختره ۲۰سالشه اما بنظرم بیبی فیسه  خواستم ببینم خوشگلم هست از نظر بقیه یا رشته

اصلا بهش نمیاد 20 سالش باشه

زیر 27  25....بهش نمیاد

ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋɴᴇss ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ ᴏɴʟʏ ɢᴏᴅ ʜᴇᴀʀs ʏᴏᴜ..
نه‌ اصلا من‌ نخواستم اذیتت کنم،  فقط خواستم بگم‌ کلمه ی سلیقه‌ واس‌ هر جایی‌ کاربرد نداره‌&nbs ...

خواهش میکنم نه من اصلا ناراحت نشدم این موضوعی نیس که من حتی فکرمو مشغولش کنم 

چه برسه به ناراحتی 

ولی تبادل نظر راجع به نظر من نبود 

راجع به چهره اون خانم بود.

من اصلا امار نداشتم که حرف من ورد زبون ایرانی ها هست یا نه 

در کل بیخیال 🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز