2777
2789

هرچند...

احتمالا الان دارن با نامزدشون چت میکنن و اینجا نیستن😅


🔥یک تجربه گرانبها براتون آوردم

بیایید از همین اول راه که حال رابطه تون خوبه و ناراحتی و اختلاف نظری پیش نیومده

حتما حتما برای روزایی که از همدیگه ناراحت و عصبانی هستید قوانینی تعیین کنید:


🔹️اولین و مهمترینش:

 حتما در آرامش، ساعتی رو برای صحبت کردن  درمورد موضوع دلخوریمون تعیین کنیم و به حرفهای همدیگه گوش بدیم

نذاریم مسائل بصورت سوء تفاهم کم کم روی هم تلنبار بشن

و حتما بهمدیگه فرصت توضیح بدیم

تو مراحل آشنایی از هیچ چیز ساده نگذرید

از خیلی هاتون متنفرم ولی یادم نمی‌مونه که کدومتون اینقدر غیر قابل تحمل بودید! پس اگر جای دیگه ای و‌ توی تاپیک دیگه ای باهاتون صحبت کردم بگذارید به حساب بی توجهی و نه اینکه شما خوبی !!!

و در ادامه:

سایر قوانین به نقل از جناب مشاور سایت😅


▪️ قهر نكنيم.
▫️ به هم ناسزا نگوييم.
▪️ مقابل بچه‌ها دعوا نكنيم.
▫️ جای خواب خود را جدا نكنيم.
▪️ اشتباهات گذشته را به رخ نكشيم.
▪️ اختلافات خانوادگی را بيرون از محيط خانه مطرح نكنيم.

برای حل مشكل وقت بگذاريد. گوشی موبايل، تلفن، روزنامه، و بقيه‌ی مواردی كه باعث پرت شدن حواس می‌شود را از دسترس خارج كنيد.


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من در شرف ازدواجم تا حالا سه بار باهم قرار گذاشتیم راجع به ازدواج به طور جدی حرف بزنیم مشکلم اینه ک ...

اشکال نداره ، طبیعیه

یک راه حلش اینه که بشینی گفته هاتو بنویسی 

حتی اگر شده چندین و چندبار چرک نویس پاکنویس کنی

ولی هر حرفی تو دلته با زبان خودمونی حتما حتما براش بنویس و بده بهش بخونه

بعدها کم کم میتونی😊

همینا بود دیگه نمیدارین؟😆

توصیه ها که زیاده

ولی اصلی ترین و مهمترینش برای حفظ یک رابطه همون

🍀صحبت کردن درمورد ناراحتی ها و دلخوریهاست🍀

و نباید ساده ازش گذشت


ولی حالا که به اینجور مطالب علاقه داری اینارو هم بخون🥰

https://irankhanoum.com/روابط-زن-و-شوهر/همسرداری/620/?utm_source=ninisite&utm_medium=forum&utm_campaign=marriage&utm_content=guide

🌺سه رکن یک ارتباط خوب:

♦️ #ارتباط خوب سه رکن اصلی دارد:

🔴گوش دادن ماهرانه (همدلی)
🔴ابراز وجود موثر (قاطعیت) 
🔴 توجه کردن و علاقه نشان دادن (احترام)


 همدلی#  یا #گوش_دادن ماهرانه اولین ویژگی ارتباط خوب است.

یعنی گوش می کنی و سعی می کنی دنیا را از دید او ببینی در حرفهایش حقایقی را پیدا کنی حتی اگر انتقادی از شما کرد و غیر منصفانه بود و با نقطه نظر شما تفاوت داشت برای احساسش احترام قایل شوید.


قاطعیت#   دومین ویژگی در ارتباط خوب می باشد

 اینکه #احساسات خود را آشکارا به شکل مستقیم ابراز می کند و از واژهایی مثل:

احساس می کنم کمی ناراحت هستم
یا
احساس اندوه می کنم
استفاده می کند.

احساسات خود را مودبانه بیان می کنند تاطرف دیگر احساس تحقیر شدن یا مورد حمله قرار گرفتن نداشته باشد.


 احترام#  سومین ویژگی در ارتباط خوب می باشد.
شما با طرف مقابل خود با نگرشی از مهربانی، علاقه، توجه و احترام روبرو می شوید، هرچند ممکن است ناراحت باشید.
برعکس؛ در یک ارتباط بد باطرف مقابل به شکلی تحقیر آمیز حرف می زنید انگار دشمن  شماست و هدف شما سرکوب کردن اوست.


🆔@cheshmehalaee

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792