2777
2789
ماهی 3 ملیون 

آرع میشه.

اصن پول هم نداشته باشی میتونی تلاش کنی و شروع کنی.

موفق باشی

فرقمون اینع که:                                                                    شما بلاک بازی میکنین؛ ما پلاک بازی         آرع فرقمون زیادع...🤘🏿👑

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وام ازدواج رو بگیرید 


❤ تاپیک 💪مانکن های زیبا💪 ❤ سرگروه خزان_نارنجی ❤ زیر گروه قرمز ❤ وزن اول ۸۵ ❤ وزن هدف ۵۵ ❤ شروع ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ❤ استارت شروع دوم ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ❤ وزن شروع ۷۶ ❤ وزن هدف ۵۵ ❤ تاریخ شروع مصرف قرص امشب ۱۹ آبان ۴۰۱ 😅❤ یعنی یادم می مونه ؟ 😅 یه شب در میان 😅❤

آره عزیزم میشه ولی سختی داره چرا خودت کار نمیکنی؟

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله.خدایا کمکم کن نمیدونم چی قراره سرم بیاد.خودت گفتی نا امید نباشم از رحمتت پس امیدوارم. مسیر خیلی سختی رو در پیش دارم.یا زینب.دلم گرم است ،می دانمخدای من ، خدایی خوب می داندو می داند که سائل را نباید دست خالی راند.دو سال بعد:دوستهای خوبم خدا جواب سختی های من رو به بهترین شکل داد. از رحمت خدا نا امید نشید. 

بستگی داره تو کجا زندگی کنید شهر کوچیک باشه یا بزرگ؟

اهل قناعت باشید یا ولخرج؟

با قناعت کردن و تلاش میشه.ولی باید به فکر راه برای افزایش درامدتون باشین.کار اینترتی یا یه درامد دوم که بتونید برای اینده هم پس انداز کنید

نه نمیشه. نکن. اول جوونی  اینهمه استرس رو به جون خودت نخر. صبر کنین. خونه ی مامان و باباتون بمونین و درس بخونین و کار کنین و پیشرفت کنین و بعد ازدواج کنین. ازدواج زمانی خوبه که در زمان درست و موقعیت درست خودش انجام بشه. وگرنه فقط استرس و اعصاب خوردی و مکافاته. چند سالتونه؟

منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر...   

نمیزاره من برم سر کار

تو خونه انجام بده اینهمه هنر هست که میشه خونه انجام داد و یاد گرفتنش آسونه مثل فرشینه. روبان دوزی یا دوخت چادر های مدل دار. 

لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ الله.خدایا کمکم کن نمیدونم چی قراره سرم بیاد.خودت گفتی نا امید نباشم از رحمتت پس امیدوارم. مسیر خیلی سختی رو در پیش دارم.یا زینب.دلم گرم است ،می دانمخدای من ، خدایی خوب می داندو می داند که سائل را نباید دست خالی راند.دو سال بعد:دوستهای خوبم خدا جواب سختی های من رو به بهترین شکل داد. از رحمت خدا نا امید نشید. 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز