2777
2789
کجا 😳😳😳😳 تهران که یک میلیون و پونصد دوستم داد 😐

نمیدونم من همینجوری حدودی گفتم😑دو سه سال پیش من گرفتم ۳۰۰ فک کردم لابد یکی دوساله ۲۰۰_۳۰۰فوقش گرون شده باشع

تنها دوستم🙆 سایمه ....🥀🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نمیدونم من همینجوری حدودی گفتم😑دو سه سال پیش من گرفتم ۳۰۰ فک کردم لابد یکی دوساله ۲۰۰_۳۰۰فوقش گرون ...

ن بابا😂😂😂

درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒

😂خواب اصحاب کهف هم اینجوری نبود بعد سیصد سال بیدارشدن با همون سکه سیصدسال پیششون رفتن خرید😂😂😂

😂😂😂

درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒

واقعا؟؟؟!!!😑😐😑😐من ۲سال پیش گرفتم ۳۰۰با کتابو ۱بارم رد شدم 🤓

آره

منم سال 97 اقدام کردم واسه گواهینامه.همه آزمونا رو دادم فقط شهری موند. اونم پارسال دادم. همون بار اولم قبول شدم

مقایسه کردن، یعنی نابود کردن لذت ها !!
دیگه کلای عملی داره و کلی کار. من با 150تومن گرفتم اونموقع.  الان بین1تا1300متغیرع. کل خرجهاش ...

من هم دوره ام همین قیمت بود

الان سالها میکذره و رانندگی میکنم

حرف من اینه که درست و کامل اموزش نمیدن

گاهی حتی به متربی توهین هم میکنن اونوقت این مبلغ زیاد برای شهریه اصلا درست نییس!

✨از خداي خالق الماس ؛هيچوقت كم نخواه✨
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش