mariiiya مدیر عضویت: 1398/01/24 تعداد پست: 204 عنوان گواهینامه | مشاهده متن کامل بحث + 184 بازدید | 21 پست الان هزینه ثبت نام برای گواهی نامه چند کسی میدونه؟ 1399/05/11 | 16:48 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_مهربون_باادب عضویت: 1399/03/10 تعداد پست: 36066 ۵۰۰فک کنم کجا 😳😳😳😳تهران که یک میلیون و پونصد دوستم داد 😐 درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒
m_a_h_y_a عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2584 کجا 😳😳😳😳 تهران که یک میلیون و پونصد دوستم داد 😐 نمیدونم من همینجوری حدودی گفتم😑دو سه سال پیش من گرفتم ۳۰۰ فک کردم لابد یکی دوساله ۲۰۰_۳۰۰فوقش گرون شده باشع تنها دوستم🙆 سایمه ....🥀🖤
دختر_مهربون_باادب عضویت: 1399/03/10 تعداد پست: 36066 نمیدونم من همینجوری حدودی گفتم😑دو سه سال پیش من گرفتم ۳۰۰ فک کردم لابد یکی دوساله ۲۰۰_۳۰۰فوقش گرون ... ن بابا😂😂😂 درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒
m_a_h_y_a عضویت: 1399/03/07 تعداد پست: 2584 ن بابا😂😂😂 😂خواب اصحاب کهف هم اینجوری نبود بعد سیصد سال بیدارشدن با همون سکه سیصدسال پیششون رفتن خرید😂😂😂 تنها دوستم🙆 سایمه ....🥀🖤
دختر_مهربون_باادب عضویت: 1399/03/10 تعداد پست: 36066 😂خواب اصحاب کهف هم اینجوری نبود بعد سیصد سال بیدارشدن با همون سکه سیصدسال پیششون رفتن خرید😂😂😂 😂😂😂 درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒
اردیبهشتی_9829 عضویت: 1398/12/23 تعداد پست: 4942 واقعا؟؟؟!!!😑😐😑😐من ۲سال پیش گرفتم ۳۰۰با کتابو ۱بارم رد شدم 🤓 آرهمنم سال 97 اقدام کردم واسه گواهینامه.همه آزمونا رو دادم فقط شهری موند. اونم پارسال دادم. همون بار اولم قبول شدم مقایسه کردن، یعنی نابود کردن لذت ها !!
banoo_reihaneh عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4886 دیگه کلای عملی داره و کلی کار. من با 150تومن گرفتم اونموقع. الان بین1تا1300متغیرع. کل خرجهاش ... من هم دوره ام همین قیمت بودالان سالها میکذره و رانندگی میکنمحرف من اینه که درست و کامل اموزش نمیدنگاهی حتی به متربی توهین هم میکنن اونوقت این مبلغ زیاد برای شهریه اصلا درست نییس! ✨از خداي خالق الماس ؛هيچوقت كم نخواه✨