2789

با نمک و یه کم شکر البته بسته به نوع میوه گاهی یه کوچولو آب میذارم میجوشه نرم میشه بعد از صافی رد میکنم میریزم تو سینی که خشک شه. البته خشک نشده خودم همه رو میخورم  

اگه با صلوات فرستادن به خواسته ها میرسیدیم الان مادر بزرگ من ملکه انگلیس بود.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم حدوداً ده روز پیش درست کردم برای اولین بار خودم تنهایی، انقد خوشمزه و خوشرنگ شده که نگم برات

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...
منم هر وقت درست میکنم چ ضخیم چ نازک لواشکم خشک در میاد کسی میدونه چرا؟

آب زیاد میریزی رومیوه هات که درحال جوشن،،،،کم بریزی لواشک نرم تر میشه

بحث با ناقص خیالان شیوه استاد نیست،،،،علم افلاطون حریف جهل مادر زاد نیست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آبغوره

هدی_تکبانو | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز